منابع صهیونیستی تایید کردند هزاران شهرک نشین درپی افزایش هزینه‌های زندگی و قیمت مسکن به خیابان آمده و تظاهرات کردند.

براساس گزارش پلیس رژیم صهیونیستی هزاران نفر شب شنبه در میدان حبیما واقع در تل آویو در اعتراض به هزینه‌های بالای زندگی در این رژیم و افزایش قیمت مسکن تظاهرات کردند. حمایت از این کمپین در رسانه‌های اجتماعی به بیش از ۲۲۰۰۰ نفر رسید و صدای شهرک‌نشیان زیادی را درآورد.

در هفته‌های اخیر، رژیم صهیونیستی شاهد بازگشت به اعتراضات خیمه‌ای در مکان‌های مرکزی، از جمله بلوار روچیلد تل‌آویو بود که بازتابی از اعتراضات گسترده عدالت اجتماعی بیش از یک دهه پیش بود. از آن زمان به بعد مسکن، هزینه زندگی و هزینه‌های نسبی تل آویو در مقایسه با سایر شهر‌های جهان تنها افزایش یافته است.

سازمان دهندگان تظاهرات روز شنبه گفته اند که آن‌ها نمی‌خواهند فقط سر و صدا ایجاد کنند آن‌ها خواهان اقدام هستند و فهرستی از خواسته‌های روشن را با کمک کارشناسان مالی تهیه می‌کنند تا به مقامات صهیونیستی ارائه کنند.

پیش از این بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تایید کرد که زوج‌های جوان در رژیم صهیونیستی به زودی دیگر قادر به خرید غذا نخواهند بود. شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد که این اظهارات نتانیاهو در جلسه فراکسیون پارلمانی لیکود در مورد افزایش قیمت واحد‌های مسکونی در رژیم صهیونیستی بیان شده است. گزارش اداره مرکزی آمار این رژیم در اوایل ماه مه نشان داد که نرخ تورم دائما در حال افزایش است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
همه تون برید به درک من الله غاصب های سفاک بی رحم... برگردید به همونجاهایی که ازش اومدین و سرزمین دیگران رو غصب و تصاحب کردین....خدا لعنت کنه هر ظالم هدایت ناپذیر رو...
آخرین اخبار