رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی و بررسی محتوای وزارت آموزش وپرورش گفت: این فعالیت می تواند بعنوان یک الگوی کشوری برای برگزاری مسابقات آزمایشگاهی باشد.

ترکمان در همایش روسا و معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه و گروه های آموزشی متوسطه ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز ضمن اشاره به آموزش در دوران کرونا گفت: دانش آموزان در دوران آموزش های غیرحضوری دچار افت تحصیلی آشکار و پنهان شده اند که باید برای جبران این افت توجه به عدالت آموزشی در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: کیفیت هیچ نظام آموزشی از کیفیت معلمان آن فراتر نمی رود از همین روی گفته می شود که توانمندی معلمان برابر است با ارتقا سطح آموزش که  موتورمحرک آموزش باید سرگروه های آموزشی مناطق باشند.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی و بررسی محتوای وزارت آموزش وپرورش با اشاره به مصوبه ۹۱۴ آیین نامه آموزشی گفت: باید مشارکت، مدیریت، شایسته محوری، رقابت بخشی، اثربخش مبنای انتخاب سرگروه ها قرار گیرد زیرا اگر سرگروه های ما براساس شایستگی ها و دارای مقبولیت و محبوبیت باشند می توانند الگویی برای دیگر دبیران باشند.

او گفت: درپی برنامه ریزی برای توزیع بیشتر ساعات گروه آموزشی و تخصیص حق التدریس ها به سرگروه های آموزشی هستیم.

ترکمان گفت: این فعالیت می تواند به عنوان یک الگوی کشوری برای برگزاری مسابقات آزمایشگاهی باشد.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی و بررسی محتوای وزارت آموزش وپرورش گفت: برای بهتر اجرا شدن آن نیازمند امکانات مناسب و دبیران توانمند این که در این راستا باید برنامه ریزی هایی دقیق انجام شود تا نتیجه حاصل شود.

او گفت: باید از کتاب محوری به سمت برنامه محوری حرکت کنیم.

ترکمان گفت: فارس در جشنواره نوآوری با ۶۶۴ تیم دومین رتبه  کشور ی را دارد.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی و بررسی محتوای وزارت آموزش وپرورش گفت: با ایجاد کانال های درسی در شبکه شاد و اشتراک گذاری تولید محتواها در آن، گنجینه ای بزرگ آموزشی ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار