تهیه و تحويل لوازم اطفاء حریق به منظور اجرای حکم سبز دادگستری کوه چنار

به منظور اجرای حکم سبز جایگزین حبس از سوی دادگستری کوه چنار برای متخلف صادر شد.

اسکندری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون گفت: دو دستگاه دمنده اطفاء حریق، ده عدد پوتین و  ۱۵۰ متر طناب با بهره گیری از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس به منظور اجرای رای صادره از سوی حمید تقی زاده، رئیس دادگستری شهرستان کوه چنار تهیه و به اداره محیط زیست کوه چنار به منظور افزایش سطح حفاظتی از عرصه های جنگلی و تسریع در عملیات های اطفاء حریق اهدا شد.

حمید تقی زاده، رئیس دادگستری کوه چنار گفت:  ادارات متولی حسب وظایف ذاتی و قانونی خود مکلف به حراست و پیشگیری از تخریب محیط زیست هستند اما  این مهم جز با همکاری آحاد مردم به ویژه دوستداران طبیعت میسر نخواهد بود.

تقی زاده گفت: دادگستری کوه چنار در کنار اداره حفاظت محیط زیست و سایر ادارات مسئول با هر گونه تجاوز و تخریب محیط زیست قاطعانه برخورد می شود.

رئیس دادگستری کوه چنار در پایان با قدردانی از مسئولان محیط زیست، سازمان های مردم نهاد و همه دوستداران طبیعت به بویژه شهروندانی که در مهار آتش سوزی ها با جان دل از جنگل ها و طبیعت حراست می کنند گفت: انتظار  می رود که همه دستگاه‌ها، مردم محلی، شوراها و دهیاران نسبت به حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان میراثی ارزشمند و گران بها و انتقال آن به نسل های بعد کوشا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.