مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: ضروری است کانون‌های فرهنگی ایثار در دانشگاه‌های کشور برای رفع نیازهای آموزشی راه اندازی شود.

 مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: یکی از مزیت های این طرح ملی آشنایی هایی بود که بین دانشجویان عز بزشهرهای مختلف کشور ایجاد شد که این مهم باعث ایجاد یک شبکه دانشجویی شاهد و ایثارگر منسجم در سطح کشور خواهد شد.

تقی‌زاده همچنین با اشاره به  برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی در طول دوره گفت: کلاس‌های آموزشی در بخش برادران با استقبال خوبی روبرو شد. با توجه به این استقبال، باید کانون فرهنگی ایثار در دانشگاه‌های سطح کشور راه اندازی شود و نیازهای آن ها از جانب ما برطرف شود.  امیدواریم با ایجاد این کانون ها بتوانیم گامی مثبت در راستای ایجاد شور و نشاط ،ارتقای روحیه خودباوری و انگیزه در میان دانشجویان شاهد و ایثارگر برداشته باشیم.

ایشان یادآور شد در این دوره بالغ بر ۳۰۰ نفر از قریب به ۷۵ دانشگاه و مرکز آموزشی سراسر کشور در این دوره شرکت کردند که در بازخورد از دانشجویان عزیز رضایت مندی بسیار خوبی از عزیزان شرکت کننده را در تمام برنامه های فرهنگی،آموزشی و فوق برنامه داشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار