نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر گونه حمایت از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اصفهان به معنای حمایت از حمل و نقل در کشور است.

عباس مقتدایی در نشستی با مسئولان حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یکی از پردغدغه‌ترین و زحمتکش‌ترین بخش‌ها هستند، گفت: حضور مسئولان ارشد استان در برنامه‌های این سازمان بیانگر اهمیت کار آن‌ها است.

وی با بیان اینکه اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد در حوزه حمل و نقل کشور نقش استراتژیک دارد، افزود: این استان شاهراه حمل و نقل کشور در بخش مسافر و بار است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه هر گونه رسیدگی به وضعیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کشور به عنوان رسیدگی و ارائه خدمات به کل کشور است، اضافه کرد: اگر بخش خصوصی و مشارکت مردم را در حوزه حمل و نقل و راهداری اصفهان جذب می‌کنیم سود آن به همه مردم کشور می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه در بخش صادرات و تولید باید حمل و نقل به صورت ویژه دیده شود، ابراز داشت: از این رو باید فعالان این حوزه در زمینه اختیارات و اعتبارات از وضعیت بهتری برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.