برگزاری دوره فیلم سازی شیم در شیراز

اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس از فیلمسازان برای آموزش حرفه‌ای فیلم سازی دعوت کرد.

محمد جعفری مسئول برگزاری دوره آموزشی فیلم سازی شیم گفت: این دوره با هدف آموزش مقدماتی فیلمسازی با رویکرد تولید محور، رساندن هنرجو به نقطه توانمندی در تولید یک اثر استاندارد و همچنین، ایجاد بسترِ زیست هنری با اساتید و تولید کنندگان برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

او گفت: این دوره برای افراد علاقه‌مند به تولید در زمینه فیلمسازی و افراد توانمند و دارای استعداد در حوزه‌های مختلف فیلمسازی شامل تدوین، تصویربرداری، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، طراحی صحنه طراحی شده است.

جعفری گفت: چهار بسته برای دوره آموزشی در نظر گرفته شده است که بسته اول ۵ هفته، بسته دوم ۹ هفته، بسته سوم ۸ هفته و بسته چهارم ۱۳ هفته برگزار می شود.

مسئول برگزاری دوره آموزشی فیلم سازی شیم با بیان اینکه در پایان هر بسته هنرجو زیر نظر منتور مشغول تولید اثر می‌شود گفت: زمان بندی کلاس‌ها و کارگاه‌های استانی هر هفته روز‌های دوشنبه، پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای نیمه اول سال و ۱۴ تا ۱۸ برای نیمه دوم سال خواهد بود و در هر بسته یک جمعه، صبح تا عصر کارگاه‌هایی با حضور اساتید کشوری برگزار می‌شود.

اعطای گواهی معتبر فیلمسازی برای افرادی که تا پایان دوره شرکت کنند و در آزمون کتبی و عملی قبول شوند، بورسیه آموزشی به استعداد‌های برتر، پرداخت یارانه شهریه مخصوص پذیرفته شدگان از اردو سه روزه و به کارگیری افراد مستعد و برتر در ساخت فیلم‌های حرفه‌ای از مزایای این دوره آموزشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار