توییتر در آستانه انتخابات میان دوره‌ای آمریکا برنامه ضد اطلاعات نادرست راه‌اندازی می‌کند.

توییترامروز (پنجشنبه) اعلام کرد که در حال ارائه طرحی برای مبارزه با اطلاعات نادرست در این شبکه اجتماعی قبل از انتخابات میان دوره‌ای آمریکا در ماه نوامبر امسال است.

به گزارش آرتی، این شکبه اجتماعی در بیانیه خود اعلام کرد: «توییتر مکانی برای یافتن اطلاعات واقعی و قابل اعتماد درباره انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ است. برنامه‌های توییتر شامل اجرای سیاست یکپارچگی مدنی است که محتوایی را که حاوی اطلاعات نادرست درباره انتخابات است ممنوع می‌کند، چنین اطلاعاتی ممکن است مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند یا اعتماد عمومی را در انتخابات تضعیف کند.»

این در حالی است که در انتخابات دور گذشته آمریکا در سال ۲۰۲۰ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور مدعی شد تقلب انجام شده و پیروزی رقیب دموکراتش ساختگی است.

این اظهارات ترامپ درباره تقلب سبب شد تا جمعیت کثیری از هواداران او به ساختمان کنگره حمله کرده و خسارات زیادی به آن وارد کنند.

در جریان درگیری مسلحانه در اتاق‌های مجلس، یکی از شورشیان هدف گلوله پلیس قرار گرفت و بعداً بر اثر جراحات وارده درگذشت. همچنین گفته شده بعدا از ساختمان کنگره و محوطه اطراف آن سه بمب دست‌ساز کشف شد.

هفته گذشته هم وکلای ترامپ تهدید کردند علیه شبکه سی‌ان‌ان اقدام قانونی خواهند کرد و به موارد متعددی اشاره کردند که در گزارش‌های این شبکه از ترامپ به عنوان «دروغگو» و از ادعا‌های او درباره انتخابات ۲۰۲۰ به عنوان «دروغ بزرگ» یاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار