مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به کمبود بنزین در مهاباد گفت: تلاش شده کمبود بنزین برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در مهاباد تا فردا بر طرف و روند سوخت‌رسانی به حالت عادی باز گردد.

سید جواد حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با تایید تعطیلی چند جایگاه عرضه سوخت در مهاباد گفت: بخاطر آنکه از ابتدای امسال با توجه به فروکش کردن کرونا بر میزان سفر‌ها افزوده شده و به تبع مصرف بنزین در کل کشور نیز افزایش یافته  است.

وی گفت: این امر باعث شده نه تنها در آذربایجان غربی بلکه در ۲۵ استان کشور، مصرف بنزین افزایش یابد که این مشکل تا اواخر شهریور به صورت کم و بیش وجود خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه منطقه نفتی میاندوآب در آخر خط لوله توزیع قرار دارد کمبود بنزین در شهر‌های تابعه این منطقه نفتی بیشتر به چشم می‌خورد.

فیض حسینی می‌گوید خارج شدن ۳۵ دستگاه تانکر نفتکش از چرخه ناوگان سوخت رسانی این منطقه که در حال نوسازی هستند مشکل سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها را حادتر کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: به دلیل آنکه منطقه شمال استان دارای تعداد بیشتری نفتکش برای انتقال بنزین است لذا عمدتا منطقه جنوب این استان بیشتر با کمبود بنزین بخاطر کمبود ناوگان توزیع مواجه است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب ۸ شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.