سپاه پاسداران با تمام وجود آماده کمک به آموزش و پرورش است

فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت که معلمان می توانند آینده سازان این کشور را برای مواجهه با مشکلات آماده کنند.

سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، با حضور در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش اظهار کرد: "معلم در نظام آموزشی شخصیتی بزرگ و قله‌ای از فضایل است که می‌تواند جامعه را برای آینده آماده کند".

او گفت: کودکان تا قبل از دبستان از محیط خانواده تاثیر می‌پذیرند و سپس در عرصه ابتدایی، بیشترین اثرگذاری بر روی آن‌ها بر عهده معلمان است که همین موضوع عظمت کار این قشر بزرگ در کشور را نشان می‌دهد. سلامی در ادامه افزود:" شغل معلمان امتداد حرکت پیامبران است و این قشر بزرگ می‌تواند زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه را بنا کند. اگر می‌خواهید تمدن بسازید انسان‌ها را بسازید تا آن‌ها مظاهر تمدن را به بهترین شکل بسازند".

فرمانده سپاه پاسدارن افزود: امروز زبان و قلم صلاحی است که می‌تواند مهمتر از جهاد باشد. دشمن تمام راه‌ها و ابزار‌ها برای ضربه زدن به ملت ما را استفاده کرده است. اما راهی برای غلبه دشمن وجود ندارد.

او گفت: ویرانگر‌ترین اتفاقی که دشمنان ما برنامه دارند حمله و تسخیر قلب‌ها و تهاجمات فرهنگی در مقابل جوانان ما است. دشمنان به دنبال راهی هستند تا نشان دهند دین قادر به کمک به افراد نیست و تنها راه، پذیرش برنامه‌های دنیای استکبار است.

سلامی ادامه داد: دانش آموزان باید عمیقا با فرهنگ دینی آشا شوند و دست آورد‌های این ۴ دهه گذشته را بدانند و درک کنند. ما باید  از دانش آموزان افرادی با اعتماد به نفس بالای و آماده برای فتح قله‌های بزرگ علنی بسازیم.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: دانش هموراه در حال نو شدن است و جوانان باید همیشه به روز باشند. ما باید انسان‌های مستحکم در آموزش و پروش خود بسازیم.

او در پایان اعلام کرد : ما آمادگی داریم تا برای برگزاری اردو‌ها تمامی امکانات سپاه پاسداران را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم و به آن‌ها کمک کنیم.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار