مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: جرائم مالیاتی در هفته دولت در صورت پرداخت مالیات، بخشوده می‌شود.

ابراهیم قلی‌زاده گفت: جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی در هفته دولت که تا دهم شهریور نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام نمایند، بخشوده می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل می گوید: برای اشخاص حقیقی تا سقف دو میلیارد ریال و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال، براساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور که به مدیران کل امور مالیاتی استان‌ها تفویض شده است، شامل بخشودگی خواهند شد.

او گفت: از مودیان مالیاتی تقاضا داریم تا از این فرصت استثنایی استفاده کنند و با مراجعه به واحدهای مالیاتی نسبت به پرداخت بدهی و بهره‌مندی از تسهیلات بخشنامه فوق هرچه سریع‌تر اقدام نمایند.

قلی‌زاده می گوید: در سطح استان در سال‌های اخیر مشارکت مودیان در پرداخت مالیات بسیار مطلوب و مناسب بوده و همچنان تلاشمان بر این است تا با راهکارهای قانونی و اعمال بهترین شرایط مودیان را نسبت به پرداخت مالیات مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل به فعال شدن چهار سامانه توسط امور مالیاتی با هدف بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: مهمترین این سامانه‌ها نظام مالیاتی الکترونیکی و ستاد ایران است که می‌توانند فعالیت‌های مالیاتی را در حوزه غیرحضوری سر و سامان بدهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.