چند طرح آب رسانی و کشاورزی با حضور استاندار قزوین در شهرستان تاکستان افتتاح شد.

اعلایی استاندار قزوین در سفر به تاکستان ابتدا پروژه های تأمین آب آشامیدنی این شهرستان را افتتاح کرد.

این طرح شامل هفت پروژه تأمین آب آشامیدنی در مناطق شهری و ۱۴ پروژه تأمین آب در مناطق روستایی است و با یک هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

طرح سیستم داربستی و کشت ارقام جدید انگور هم افتتاح شد این پروژه با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

استاندار در شورای اداری تاکستان هم گفت: شهرک گلخانه ای نودهک یکی از پیشران های اصلی توسعه استان است.

محمدمهدی اعلایی افزود: با رونق آن زیست بوم اقتصادی شهرستان تاکستان به سمت تعالی حرکت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سد نهب یکی دیگر از ظرفیت های ویژه این شهرستان در حوزه آب است که اتفاقا یکی از عمده ترین اولویت های استان است و باید به بهترین شکل ممکن در مسیر بهره برداری قرار بگیرد.

استاندار گفت: یکی دیگر از پیشران های توسعه، منطقه ویژه اقتصادی است که به سمت ایجاد زیرساخت ها و طراحی مدل کارکردی خود می رود و اگر این پیشران ها به دور از حاشیه ها در مسیر اصلی خود حرکت کند به طور قطع شهرستان بسیار پویا خواهد شد.

استاندار قزوین تونل بادی کهک را هم از جمله اصلی‌ترین ظرفیت های شهرستان تاکستان دانست که از آن به شکل درستی استفاده نمی شود و جزو ظرفیت های مغفول مانده استان و شهرستان است و باید برای ارتقای بهره وری آن اقدامات لازم را انجام داد.

استاندار قزوین در این سفر با خانواده شهید ابراهیم رحمانی هم دیدار کرد

شهید ابراهیم رحمانی ۱۲ دی ۱۳۲۳، در شهر تاکستان به دنیا آمد و بیست و پنجم فروردین ۱۳۶۶، در فاو عراق به مقام شهادت نائل شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به شهرستان تاکستان با آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان هم دیدار و گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار