سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: در دو ماهه اخیر، ۱۳ هزار متر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های ناحیه دانش و ناصر آباد مورد روکش آسفالت قرار گرفته است.

داریوش قاسمی سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت:تلاش‌های مجموعه معاونت عمرانی منطقه و ناحیه دانش در دو ماه گذشته به مقدار ۱۳ هزار متر مربع روکش آسفالت، ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت، ۳۵۰ متر مربع کفپوش پیاده رو و ۴۰۰ مترمربع جدولگذاری در سطح ناحیه دانش انجام شده است.

قاسمی افزود: از جمله مناطقی که در ناحیه دانش و ناصرآباد مورد بهسازی و روکش آسفالت قرار گرفتند، خیابان باهنر و کوچه‌های امام صادق (ع)، گلزار، غفاری، عارف، بهارپنج، صفای یکم، شهریار، مسلم بن عقیل، صفای ۱ تا ۴ و نرگس ۱ تا ۲، بن بست امیر کبیر و شریعتی ۴،۵ و ۷ است.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: در طی ۲ ماهه اخیر با استقبال خوب مردم در ناحیه دانش و ناصرآباد به صورت مشارکتی و با نظارت فنی این ناحیه به مقدار ۳۵۰ متر مربع کف پوش پیاده رو و ۴۰۰ متر مربع جدولگذاری صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: خرابی‌ها و ایجاد لکه در آسفالت اکثراً به علت حفاری در معابر جهت اجرای شبکه فاضلاب، تقویت فشار آب شهری، کابل گذاری و تقویت شبکه برق صورت می‌گیرد که پس از آن مورد لکه گیری قرار می‌گیرد.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: به همین منظور در تیر و مرداد امسال به میزان ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت و ترانشه حفاری انشعابات در ناحیه دانش و ناصرآباد انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار