همزمان با سومین روز از هفته دولت پنج طرح صنعتی و کشاورزی طی مراسمی با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه در شهرستان گناباد به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گناباد در حاشیه این مراسم گفت: طرح‌هایی که اکنون شاهد بهره برداری از آن‌ها هستیم، شامل طرح توسعه واحد کارتن کوثر، طرح مونتاژ تراکتور گروه صنعتی گناباد، پست MVA٣٠ برق موبیل، طرح فرآوری و دانه بندی سیلیس شرکت آراسیلیس الوند و بسته بندی دانه‌های روغنی خوراکی و غیر خوراکی است.

رضا نصیری افزود: برای اجرا و راه اندازی این طرح‌ها در مجموع یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با بهره برداری از آن‌ها برای ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم و سه برابر این میزان اشتغال غیر مستقیم ایجاد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در ادامه سفر به گناباد از واحد صنعتی تولیدی چینی تقدیس و طرح توسعه واحد تولیدی دیرگداز گناباد و ناحیه صنعتی کاخک از توابع این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

پیگیری جهت تخصیص زیر ساخت‌های مورد نیاز در منطقه از قبیل آب، برق، گاز، جلب موافقت و حمایت وزارت صمت از پروژه‌های بزرگ منطقه و رایزنی برای تخصیص تسهیلات به این پروژه‌ها و همچنین پیگیری تخصیص معادن مورد نیاز به واحد‌های فراوری مواد معدنی از دیگر اهداف سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.