نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۳ شهریور را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه خراسان با انتخاب تیتر "نقره داغ زائران اربعین" در خصوص اینکه در بسیاری از سایت های رسمی بلیت سفر اربعین وجود ندارد اما بلیت هواپیما و اتوبوس تا چند برابر قیمت مصوب به فروش می رسد؛نوشت.

روزنامه آفتاب یزد با انتخاب تیتر"پیشنهاد تاسیس استان اصفهان ساحلی!" گزارشی از ایده پردازی مجلس اصولگرا وارد فاز جدیدی شده است ارائه داد.

روزنامه خبر شمال با انتخاب تیتر "ثبت با سند برابر نیست" در خصوص سخنان استاندار مازندران مبنی بر عزم جدی دولت سیزدهم در مقابله با زمین خواری در مازندران! نوشت

روزنامه پیام ما با انتخاب تیتر " تالاب های شمال و جنوب در جدا ل با آتش" در گفتگویی با دبیر انجمن دوستداران طبیعت و محیط زیست ایذه در خصوص اینکه آژانس مشترکی باید میان ایران و عراق برای حفاظت از هورالعظیم تشکیل شود نوشت.

روزنامه خبر جنوب با انتخاب تیتر "پای چندنفر دیگر در میان است" در گزارشی از بازرس ویژه آقای وزیر از کاندیداتوری ناکام در حوزه انتخاباتی شیراز تا دستگیری بر سر قرار هنگام رشوه خواری! نوشت.حاشیه هایی که وزیر راه از رشوه خواری های بازرس ویژه اش ،به صرافی و رستوران زنجیره ای در عمان کشیده شد.

روزنامه های دریا با تیتر"مرگ معماری بومی،مرگ هویت شهر"،یاقوت وطن با انتخاب تیتر"زمین خواری در کشور به صفر رسیده است"، زاینده رود با انتخاب تیتر"کارتخوان ها مشمول مالیات می شوند"، عسلویه با انتخاب تیتر "فلرینگ بلای جان صنعت نفت" و اصفهان زیبا با انتخاب تیتر "درد بی پزشکی"از جمله عناوین تیتر‌های روزنامه‌هایی هستند که امروز منتشر شده اند.

در ادامه دیگر روزنامه های منتشر شده را با عناوین و تیترهای مختلف می توانید امروز در سایت استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

قدس

پیام ما

خراسان

آفتاب یزد

مهد تمدن

خبر شمال

خبر جنوب

عجب شیر

شهرآرا

ندای وطن

آوای خراسان جنوبی

نقد حال

سپهر ایرانیان

دریای اندیشه

صبح امروز

اخبار اصفهان

کرمان امروز

کاغذ وطن

دیار سبز

اقتصاد کیش

صبح کاسپین

شیراز

پیام سپیدار

خراسان رضوی

ساقی آذربایجان

سیمای شهر

صبح ساحل

بشارت یزد

ابتکار جنوب

کارون

نصف جهان

بامداد جنوب

ولایت قزوین

باختر

وارش

دیار پاکان

تماشا

اترک

دریا

یاقوت وطن

زاینده رود

عسلویه

اصفهان زیبا

گویه

طلوع

هگمتانه

بشارت کیش

شهرآرا

اصفهان امروز

عصر اصفهان

پیام آشنا

دیده بان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.