طرح رتبه بندی معلمان با وجود اجرایی شدن در روز‌های اخیر با انتقاد‌هایی نیز در نحوه اجرا رو به رو شده است.

اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان از مهمترین درخواست‌های جامعه فرهنگی بود. درخواستی که چندان جدید نبود و عمری ۱۱ ساله داشت.

عملی شدن طرح رتبه بندی معلمان بیش از ۱۰ سال به دلایل مختلف مانند نبود اعتبار و یا مشکلات دیگری که مطرح می‌شدند، به مرحله اجرایی شدن نرسید و همین موضوع باعث شد در دولت سیزدهم از این طرح به عنوان اولویت اول آموزش و پرورش یاد شود.

در نهایت پس از مشکلات فراوان، بعد از انجام اصلاحات از سوی مجلس و پس از گذشت یک سال از ارائه لایحه اولیه رتبه‌بندی به مجلس، شورای نگهبان با لایحه رتبه‌بندی در اسفند ۱۴۰۰ موافقت کرد.


رتبه بندی معلمان بیش از ۸۰۰ هزار نفر از فرهنگیان کشور را شامل می‌شود. اجرایی شدن این طرح از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برای فرهنگیان محاسبه می‌شود.

با این وجود و پس از مشخص شدن شرایط رتبه بندی معلمان گروه‌هایی از جامعه فرهنگیان کشور بودند که نسبت به برخی بند‌های طرح رتبه بندی اعتراضاتی داشتند و مخالفت‌های خود را اعلام کردند.

یکی از این اعتراضات واریز نشدن وجه علی الحساب اجرای طرح رتبه بندی برای بعضی از فرهنگیان بود و گروهی بابت پرداخت نشدن این مبلغ معترض بودند.

چندی پیش علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره اظهار کرد: مبلغ علی الحساب رتبه‌بندی برای معلمان واریز شده است.

بنا بر گفته او ۸۵۰۰ میلیارد تومان صرف پرداخت وجه علی الحساب برای معلمان مشمول این طرح شده است.

او اظهار کرده بود: این فوق‌العاده فقط به افرادی تعلق گرفته است که از تاریخ اول مهر ۱۴۰۰ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ اشتغال به کار داشته‌اند و حقوق دریافت کرده‌اند. افرادی که در این محدوده زمانی بازنشسته شده اند و یا در مرخصی بدون حقوق بوده اند، به اندازه کارکرد مشمول این فوق‌العاده شده اند.


واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی شروع شد؛ اما مبلغ مذکور به افرادی که در حالات استخدامی زیر قرار دارند، پرداخت نشده است:

الف) رسته اداری و مالی

ب) رسته خدمات

ج) معلمان شاغل در پست‌های کمتر از کارشناسی نظیر انباردار و ...

د) مامور به تحصیل تمام وقت

ه) مامور به سایر دستگاه‌ها با پرداخت حقوق از مقصد

و) مامور به سایر دستگاه‌ها با پرداخت حقوق از مبدا (به استثنا دانشگاه فرهنگیان)

ز) مرخصی بدون حقوق، انفصال، غیبت غیرموجه و قطع حقوق به هر دلیل

ح) مرخصی زایمان

ط) معلمان طرح مهرآفرین (به استثنای همکارانی که به دلیل ایثارگری از پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت یافته اند.)

ی) مامور به خارج از کشور

ک) حق التدریس، قراردادی، سربازمعلم و دانشجومعلم

در این بین و در روز‌های گذشته تعداد زیادی از فرهنگیانی که به دلیل استفاده از مرخصی زایمان این مبلغ علی الحساب را دریافت نکرده اند؛ با تماس و ارتباط با باشگاه خبرنگاران جوان اعتراض خود را نسبت به این شرایط اعلام کرده اند.

پیام یکی از معترضانی که به باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است:

" مبالغی تحت عنوان وجه علی الحساب رتبه بندی به حساب همکاران فرهنگی واریز شد. این مبلغ به حساب فرهنگیان خانمی که رسمی بوده و از مرخصی با حقوق زایمان استفاده می کردند؛ واریز نشده است. آیا این موضوع با سیاست‌های فرزندآوری مغایر نیست؟ آیا بین افرادی که در سال گذشته مرخصی زایمان بوده اند با کسانی که سال‌های گذشته از مرخصی زایمان استفاده کرده اند یا کسانی که در آینده قرار است از آن استفاده کنند، تفاوت وجود دارد؟

در همین خصوص سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان توضیح داد: احتمال دارد که وجه علی الحساب مطرح شده در طرح رتبه بندی به این معلمان که به دلیل زایمان در مرخصی هستند، پرداخت نشده باشد؛ اما در بحث ارزشیابی که به سال‌های گذشته مطرح می‌شود، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

او گفت: در این بحث و برای دلیل پرداخت نشدن وجه علی الحساب برای این افراد رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آماده شنیدن دلیل پرداخت نشدن مبلغ علی الحساب مطرح شده از سوی وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیانی است که از مرخصی زایمان استفاده کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
آقای وزیر چرا همه حا به خاطر فرزند آوری تشویق میشن ولی ما در رتبه بندی تنبیه شدیم پس این امتیاز به ما تعلق نمیگیره خیلی بی انصافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
باسلام لطفا حق مادرانی که به مرخصی زایمان رفتن رو هم بدین مگر ما رسمی نیستیم!؟ مگر مرخصی استحقاقی نیستیم! این چه کاریه که علی الحساب شاملمون نشه با اینکه ماهانه حقوق میگیریم و تمام مزایای افزایش سنواتی حقوق هم شاملمون شد چطور مبلغ علی الحساب رتبه بندی رو نباید به ما بدهند. لطفا پیگیری کنید
France
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
برای معلمانی که از نهضت سواد آموزی جذب آموزش و پرورش شده اند این مبلغ داده نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام به نظر من حقوق معلم در کشور پایمال شده است با این وضعیت جامعه ۲۰ میلیون تومان هم کم است رتبه بندی با این شرایط پاسخگوی مشکلات معیشتی ما نیست باید فکر اساسی شود وحقوق پایه به ۲۰ میلیون افزایش‌ پیدا کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
چه خبره. من خودم معلم دبیرستان مقطع اول غیر دولتی هستم. ساعتی 40 تومان به من پرداخت میشود. بله دولت باید به فکر معیشت معلم ها باشد ولی نه 20 میلیون. به نظر میرسد اگر بخواهیم ساعتی حساب کنیم، ساعتی 100 هزار تومان برای دروس تخصصی و عمومی منصفانه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
والا برای من که واریز نکردن . چرا اینقدر دروغ می گویید. مگه قرار نشد بازنشسته های ۱۴۰۰ شامل همه چیز باشند .
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۸:۳۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
باسلام لطفا حق مادرانی که به مرخصی زایمان رفتن رو هم بدین مگر ما رسمی نیستیم! مگر مرخصی استحقاقی نیستیم! این چه کاریه که علی الحساب شاملمون نشه با اینکه ماهانه حقوق میگیریم و تمام مزایای افزایش سنواتی حقوق هم شاملمون شد چطور مبلغ علی الحساب رتبه بندی رو نباید به ما بدهند.!
Iran (Islamic Republic of)
David
۱۷:۵۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
تا وقتی معلمان یک مملکت چنین فلاکتی دارند و جزو اقشار ضعیف جامعه محسوب میشوند، هیچ پیشرفتی مثل جوامع اروپای غربی که معلم ها بالاترین مدارک و مدارج رو دارند نخواهد شد. همه کشورها ی پیشرفته جهان به تحقیق با ارج نهادن به نظام آموزشی توانسته‌اند پیشرفته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
والا ما از اول در مدرسه دولتی درس خواندیم. معلم درست حسابی در آموزش و پرورش چه دولتی و چه غیر دولتی کم پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۶:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
با سلام بعد ۲۷ سال خدمت دراموزش وپروش بخاطر اداری ومالی دور از عدالت می باشد مگر درحکم بنده ومعلم بزرگوار رتبه بنده ۵ وایشان هم ۵ پس در رتبه یکی هستیم اما در تقسیم حقوق متفاوت وکار بنده در جهت ارزیابی بیش از چندین برابر معلم افرین براین عدالت محور با کلی نارضایتی از حس وطن وطن خواهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام اقای وزیر شمای که افتادین تومعلما عزیز دردونه ها روجمع کردی واسه رتبه بندی چطور ی معلمی با بیستو پنج سال سابقه بره ازمون بده تا رتبه بندی شاملش بشه واون معلمی که تازه وارد اموزش وپرورش شده با پارتی شاملش شده اون معلم حقوقش چند ملیون کمتر از کسی که تازه وارد شده این چ عدالتیه این معلم با چ روحیه ای میخاد بیاد بچه من درس بده اقا نمیتونی بکش کنار تا کسی بیاد تا معلمشو درک کنه ینی بچه من ی معلم بی سواد درسش میداده واقعا که اینم وضع اموزش ما خدا بداد بچه هامون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
خودت جواب خودت رو دادی. پارتی پارتی.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۵:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
با سلام لطفا معلمینی که ا ول مهر ۱۴۰۰ بازنشسته شدن هم رو شامل بفرمایید که از حقوق رتبه بندی بهره مند بشن این حق ماست چون سی سال خدمت کردیم به این مملکته چه زودتر حکم بزنید و ماولاتفاوتها برامون واریز بشه چرا ۱۱ میلیون رو برای ما واریز نکردید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام واریز اولیه برای جانبازان حالت اشتغال هم واریز نشده لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام مرخصی زایمان اومدم از دی ماه نیرو پیمانی هستم ریالی برام واریز نشده این عدالته اخه
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۱:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
دلیل حذف معلمان مهر آفرین چیه؟ چطور طی این ده سال این فرمایشات مبنی بر اشکالات استخدامی و ... نبود حالا که بحث مالی پیش اومده یادشون افتاده! ما سر کلاس ها تلاش کردیم زحمت کشیدیم حذف از رتبه‌بندی و نگرفتن علی الحساب حق ما قشر زحمتکش نیست
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۱:۰۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
والا من کنار گذاشتم برای دندانپزشکی هنوز هم جرات نکردم از تورم و گرانی دندانپزشکی جلو مطب دندانپزشکی سبز شود بیمه دانا 3 میلیون دندانپزشکی می دهد بعد ده سال که دولت بیمه دندانپزشکی به معلمان نداد معلومه خرج دندانپزشکی معلم سی میلیون در تورم و گرانی می شود نه 3 میلیون این همه دادار و ددور برای 3 میلیون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
شوهر من که شاغله جز این گروهها هم‌نیست پس چرا این علی الحساب برامون واریز نشده. ۲۹ سال سابقه معلمی داره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۱۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
چرا به ما که اول مهر ۱۴۰۰ بازنشست شدیم علی الحساب را نریختن از فروردین ۱۴۰۰ رتبه بندی که تصویب شده بود حق ما ضایع نشود خواهش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد معلمین بازنشسته مهرماه ۴۰۰ نیز رسیدگی بشه جهت رتبه بندی تا از احکام آن در حقوق بهره ه مند گردند تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
لطفاً به داد معلمان مهرآفرین آموزشی برسید معلمها باسابقه بیش از12تا21سال سابقه آموزشی باتوانایی بالا.درمناطق محروم کشور مشغول به خدمت هستند.هنوزپیمانی مانده اند.وهیچ علی الحسابی واریز نشده.این ظلم آشکار را خواهشمندیم پیگیری بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام چرامعلمانی که چندسال است رتبه بندی شده اند رادوباره می خواهیدرتبه بندی کنیدکسی که قبلا رتبه عالی یاهمان رتبه 5 راداردازش بگیرید ورتبه پایین تربدهید مثل اینکه یک نفر بازحمت به درجه سرهنگی رسیده حالا درجه اش رابگیرند وبه اودرجه ستوانی یاحتی پایین تربدهند
Iran (Islamic Republic of)
تومل
۰۸:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
اول آبان 1400 بازنشسته شدم اما هیچی مبلغی برایم واریز نشد در صورتی که گفتند تاریخ اجرا از اول مهر 1400 می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
پس نیروهای خدماتی چی میشه اینها جز این ارگان نیستن بیشترین زحمت با کمترین حقوق از مسولین محترم تقاضا دارم رسیدگی کنند به اوضاع نیروهای زحمت کش آ.پ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
حذف مهر افرینان از رتبه بندی واقعا مسخره س چه معنی داره؟چه علتی داره که با عقل سالم جور دربیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام
بیچاره انباردارهای مدارس
درعیدی دادن کارمندهستن چون عیدی کم بگیرن دراضافه کارگرفتن چون درمدرسه کارمیکنند تعلق نمیگیره دررتبه بندی به معلمان تعلق میگیره انباردارهااداری حساب میشوند مدیر معاون معاون اجرایی هم اداری هستن پس این شیوه رتبه بندی اصولش چیه؟ چون انبارداران مدارس کم هستن صداشون جایی نمیرسه بایدحقشون پایمال بشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
چرا آموزش پرورش به دانشجویی که کار نمیکنه حقوق میده!! بودجه را بذاره برای اونی که کار میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۵:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
ایکاش گزارشی در خصوص خواسته غیر منطقی آموزش و پرورش بابت بارگذاری اطلاعات برای رتبه بندی تهیه بشه و صدای اعتراض معلمان شنیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام ،اولا که به ما بازنشستگان مهر1400خبر ندادن،ثانیا برامون واریز نکردن ،ثالثا با30سال بازنشسته شدن،توسایت زده27سال،از چند نفر پرسیدم اونام همین رو گفتن،،امروز با خبر شدم،سایتو باز کردم خوداظهاری روپر کردم،الان سایت باز نمیشه برای بارگذاری یا ویرایش ،چرا اینطوری هست ،،لطفا به همکاران کمک کنید تا زودتر انجام بدن،،سیستان و بلوچستان اصلا به باز نشستگان اعلام نکردن،همکاران اداری جواب ارباب رجوع رو نمیدن،،مخصوصا جنوب شرق یعنی بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۲:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام خانم من قراردادیه و نه سال سابقه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
چه خفتی دادن به معلم با این همه اخبار. ادارات دیگه میلیونی حقوق اضافه کردن و مناسبتی هدیه گرفتن و کسی ندید اما ببینید واسه افزایش یکی دو میلیونی حقوق معلم چه ها که نمیکنن. کسی نمیگه چرا حق بیمه تکمیلی رو از حقوق معلم کم کردن و به حساب بیمه آتیه سازان نریختن و بیمه هم پرداخت خسارت معلم رو گروگان گرفته. آخه پنجاه تومن چیه که به اون هم رحم نمیکنن این مسئولین بی کفایت تو وزارتخونه.حالا هی بیایید معوقات معلم رو نداده تو بوق و کرنا بکنید. خجالت هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام.‌افرادی که با قانون ایثارگری رسمی شدن علی الحساب دریافت نکرده اند لطفا پیگیر باشید.
Iran (Islamic Republic of)
باختران
۰۲:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
استان کرمانشاه پرداخت کرده ...من خودم همدان هستم پرداخت نکرده
Iran (Islamic Republic of)
توکل زارعی ایرانشاهی
۲۳:۵۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام. همه ارگان های دیگه بدون سر و صدا حقوقشون اضافه میشه.به معلم که میرسه ،اینجوری میشه
من از سال ۹۱ در حال خدمت هستم. با عشق و علاقه کار کردم و میکنم. چون به خاطر خدا و عشق به فرزندان سرزمینم کار میکنم.معلم قرآن و پرورشی هستم.سر سفره قرآنم.این بهترین اجر و پاداش منه
ولی شرم دارم از این بی عدالتی. چون هیچ کم نذاشتم
برخی دیگه از همکارانم که میشناسم، معلم نمونه و واقعی هستن. اونا و ما رو جزو مهر آفرین ها حساب کردن
خدا از مسولین نا عادل نگذرد
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۳:۲۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
ای کاش اشاره ای هم می کردید به ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش از جمله شهدای معلم که در حکم خود پست آموزشی و معلم را دارند و همچنین جانبازان که در حالت اشتغال هستند و ابلاغ و حکم آنها با رسته آموزشی و پست معلم و دبیر دارند ،
متاسفانه هرچه پیگیری هم کردیم کسی جواب نمی دهد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام ما با تمام مشکلات و اوج کرونا یکسال استمرار زدیم و ۳۱ سال کار کردیم و ۱ /۷ / ۴۰۰ بازنشسته شدیم خود وزیر اعلام کردند که رتبه بندی شامل ما هم میشه پس چرا پولی واریز نشده حرف ما را برسونید به گوش مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
این دولت ووزیرانش به راحتی نگاه توی چشم مردم میکنند وبه راحتی دروغ میگن .خواهرم استخدامی سال ۱۴۰۰ هستش
هیچی خبر از واریزی نیست.این قدر به مردم دروغ نگید خستمون کردید ونا امید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
از کجا که تو راست میگی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
باسلام اگر ما که ۱۴۰۰ بازنشست شدیم حقوقمون از شهریور ۱۴۰۰ طبق رتبه بندی انجام میشه بنابراین باید معوقه آن هم بهمون بدن اینا بهانه هست که باید اشتغال داشته باشید ماکه بچه نیستیم وقتی حقوق اضاف میشه باید معوقه اش هم پرداخت بشه که اگر نشود حق این عزیزان بازنشسته،مرخصی زایمان،مهرآفرین خوردن نداره عزیزان بیدار باشید معوقه حقتونه ودنبالش باشید بگیرید...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
من معلم مدارس عشایری و روستایی هستم و جزء هیچ کدام از گروه های بالا که رتبه بندی شاملشان نمیشود، نیستم . اما نمیدان چرا در رتبه بندی قرار نگرفتم . اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله و آموزش و پرورش استان گلستان هم رفتم ولی جواب قانع کننده ندادن و اصلا خودشان هم تعجب میکردن که چرا رتبه بندی شامل من نشده است ؟ حالا نمیدانم کجا برم که کار مرا درست کنند . لطفا کمکم کنید. اسم همه هم کارام هست و بدون دلیل اسمم نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
به دیوان عدالت اداری شکایت کن
Iran (Islamic Republic of)
خدماتی
۲۲:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
بابا عدالت را خوب رعایت کردین ما هم به اندازه سواد وسابقه مان رتبه بندی میکردین به این میگفتن عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۳۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
کل درآمدوبودجه مملکت صرف حقوق واضلغه حقوق وپاداش بعدازخدمت وقبل ازخدمت وکدوم خدمت واضافه کاروکدوم کار ووووووووکارمنددولت میشه پس بقیه چی ایرانی نیستند ،حقی ندارند؟دولت ژاپن حدودصدوبیست ،سی میلیون جمعیت داره وحدوددویست وپنجاه هزارتاکارمند،امادولت ایران حدودهشاادوپنج میلیون جمعیت داره وحدودسه ،چهارمیلیون کارمند،اونوقت پیشرفت ژاپن وایران رادائم باهم مقایسه می کنند،یک قسمت بزرگ مشکلات ازهمین جاهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
منبع آمار کجاست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
آنهایی که سر دمدداران تحصن بودهاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
معلمی هستم که در تاریخ یکم آبان 1400 بازنشست شدم ولی مبلغی بابت رتبه بندی بحسابم واریز نشد!!؟ حال که طبق قولهای داده شده باید شامل حالم میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
پس همسان سازی فرهنگیان بازنشسته چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
شمام مث ما کشوری لشکری هستید و بلاتکلیف
فعلا تکلیف همه روشن کردن فقط برای ما میگن باید آسمون سوراخ بشه منبع مالی بیفته پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
هر چقدگ که باشه از ۹۲۰۰۰ میلیارد کمتر که همه لال هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
شما یک سال هستش میگید رتبه بندی شامل بازنشستگان ۳۱ شهریور۱۴۰۰ میشه موقع واریز علی الحساب میگید هیچ خبری نیست این چه قانونی هستش ما سی سال کار کردیم و برای کشورمان و آینده سازان این مملکت با خلوص نیت زحمت کشیدیم و این هم نتیجه کار ما که هنوز از پاداش پایان خدمت هم خبری نیست .ممنون از شما نمایندگان ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
لطفا بگید تکلیف افزایش حقوق بازنشسته های کشوری لشکری مشخص کنن
تکلیف همه روشن شد جز ما
فقط برای ما بودجه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
عدالت محوری یعنی این!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه قرون بده آش به همین خیال باش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
که توی این مملکت عدالت ببینیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
چندین هزار معلم جا موندن هه داد و بیداد میکردید که به همه دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام من میخوام از دست برخی همکاران ومدیران محترم که چشم بر حقیقت وگوش به شنیدن اون بسته وقول داده بقول خودش عمل نمیکنند وجهه نقد جهت ثبت نمرات دانش آموزان از معلم دریافت میکنند خودکشی کنم
Iran (Islamic Republic of)
صابر پناهی
۲۰:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
1400,7,1 بازنشسته شدم ولی در طرح رتبه بندی مبلغ علی االحساب برآیم واریز نشده در صورتی که قانون اجرایی طرح رتبه بندی را از 1400،6،31 نهایی کرده
Iran (Islamic Republic of)
نور
۲۲:۲۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
بعد از صدور حکم جدید بازنشستگی پرداخت میشه. علی الحساب به شاغلان پرداخت شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
آقای منادی یعنی اون ۳۰ سال کارکرد قبول نبود بعد ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشیت شدن مد نظرتون بود حداقل راه رو برای استمرار باز می گذاشتید یا حقه ای بود که به قول خودتان از ۵ میلیون تا ۱۵ میلیون رو برانون نریزید حالا واقعا پول ما که واریز نشده کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
خوش بحالشون
United States of America
روحانی
۱۹:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
بسیار ممنون که از حمایت کردید ما مادران رسمی که در مرخصی زایمان بودیم علی الحساب برامون واریز نشد آ.پ به جای اینکه از ما حمایت کنه رتبه بندی ما را حذف کرد به جرم فرزند آوری . با این هزینه های گران در حق ما خیلی ظلم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
با چه منطقی یه دانشجوی فرهنگیان حقوق میگیره؟؟چه شاهکاری میکنه که بقیه دانشجویان نمی کنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
یه دانشجوی فرهنگی از ابتدادراستخدام آموزش و پرورشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
تمام دانشجویان بورسیه در تمام وزارت خانه ها ،حقوق دریافت میکنند مختص آموزش و پرورش نیست
Canada
مرتضی
۰۲:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
به خاطر اینکه استعداد و رتبشونو خرج آموزش پرورش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
ممنون از باشگاه خبرنگاران جوان خیر ببینید که به فکرماهستید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
در قرارداد بیمه دانا با وزارت آموزش و پرورش تبانی عجیبی صورت گرفته تا از پرداخت هزینه ها به معلمان تا حد امکان کسور شود.همین شرکت با ۱۰۰ هزار تومان بیشتر کارکنان شرکت نفت را کامل در داروهای سرپایی و دندانپزشکی تا ۱۲ میلیون تومان ساپورت میکند.اما اینجا ظلم آشکار صورت گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
باشما موافقم با تبلیغات سنگین همه فریب خوردیم حتی نمیتونیم با این بیمه یه شربت سرما خوردگی بگیریم میگن پول بده فاکتور میدیم ببرین دفاتر بیمه تا پولتون رو بده.....راهی برای حذفش هم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
ممنون از باشگاه خبرنگاران جوان دست مریزاد به علت پیگیری پرداخت علی الحساب معلمانی که در مرخصی زایمان بودند
-
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام
لطفا حق و حقوق معلمان طرح مهرآفرین را هم پیگیری کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
عالی دست مریضاد
آخرین اخبار