مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از ایجاد شعب ویژه حمایت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دادگستری کل استان خبر داد.

آقای ابوالفتح زاده در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: سیاست اصولی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره مدیریت جدید حمایت سازماندهی شده از مراجعان ایثارگر به تشکیلات قضایی است.

وی بر حمایت قضایی از ایثارگران و نقش دادگستری کل استان در این خصوص تاکید و اضافه کرد: برابر توافق حاصل شده، مقرر گردید شعب قضایی ویژه حمایت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دادسرا، دادگاه کیفری دو و دادگاه خانواده تبریز ایجاد شود.

آقای ابوالفتح زاده با یادآوری اینکه پیش از این شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران با مساعدت تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی دایر شده بود، ادامه داد: همکاری در خصوص ایجاد شعب قضایی ویژه ایثارگران در امتداد همکاری‌های مطلوب قبلی دادگستری کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قابل ارزیابی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: بحث و تبادل نظر پیرامون سایر راهکار‌های رفع مشکلات قضایی ایثارگران و صدور دستور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مفتوح ایثارگران در شعب قضایی استان از سوی رئیس کل دادگستری به انجام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.