معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ از ۲۷ شهریور در دانشگاه صنعتی اصفهان با برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری آغاز می شود.

رضا تیکنی گفت: ثبت نام نیمسال تحصیلی جدید از ۱۹ تا ۲۲ شهریور انجام شد و شروع کلاس‌ها از ۲۷ شهریور، پایان کلاس‌ها در نیمسال تحصیلی نخست امسال ۱۴ دی و زمان امتحانات ۱۷ دی تا سوم بهمن است.

او اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه وزارت علوم، همه کلاس‌های درس امسال به‌صورت حضوری برگزار و بستر‌های مجازی برای برنامه‌هایی مانند کلاس‌های حل تمرین و خارج از برنامه درسی رسمی استفاده می‌شود.

تیکنی با تاکید بر اینکه همه تدابیر لازم برای آغاز سال تحصیلی در دانشگاه صنعتی اصفهان و اسکان دانشجویان خوابگاهی اتخاذ شده است، گفت: حدود چهار هزار و ۷۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه خوابگاهی هستند و با اقدامات انجام شده برای افزایش ظرفیت خوابگاه ها، مشکلی برای اسکان آن‌ها وجود ندارد.

او افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محیط‌های مختلف دانشگاه از جمله خوابگاه، سالن غذاخوری و کلاس‌ها ضروری است.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه تعداد دقیق دانشجویان خوابگاهی پس از ثبت نام ورودی‌های جدید مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: تزریق دُز یادآور و سوم واکسن کرونا برای سکونت در خوابگاه‌ها الزامی است.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.