مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از افزایش مشارکت خیرین داوطلب همزمان با اربعین حسینی (ع) در خانه‌های هلال سراسر استان با ذبح قربانی و توزیع غذای گرم خبر داد.

  روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاء الدین ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) گفت: خیرین داوطلب و اعضای خانه‌های هلال شهرستان‌های نیمروز، راسک، ایرانشهر و سیب و سوران با توزیع بیش از ۱۶۰ کیلوگرم گوشت گرم به خانواده‌های مناطق کم برخوردار کمک کردند.

وی افزود: به همین مناسبت ۴۰۰ پرس غذای گرم نیز با مشارکت خیرین داوطلب و به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال شهید میرمرادزهی روستای کناری شهرستان سیب و سوران و خانه هلال شهید سرگزی روستای عیسی علیا شهرستان نیمروز توزیع شد.

میربهاء الدین ضمن اشاره به برپایی ۲ ایستگاه صلواتی در شهرستان‌های زهک و نیمروز اظهار داشت: برای ارائه خدمات پذیرایی از عاشقان حسینی به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال شهید قاسم سلیمانی و شهید عباس قاسمی ۲ ایستگاه توزیع شربت در میادین اصلی شهر برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شب اربعین حسینی (ع) بیش از ۲۰۰ ظرف حلیم بین اقشار مختلف و به ویژه نیازمندان توسط اعضا و داوطلبان خانه هلال شهید فوزیه شیردل روستای رحمان شهرستان زابل طبخ و توزیع شد.

گفتنی است، خیرین داوطلب سیستان و بلوچستان در خانه‌های هلال، علاوه بر همراهی مادی در واقع زمینه شکل‌گیری سرمایه اجتماعی را نیز فراهم می‌آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار