تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی برای انتقال زائران اربعین

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از تحویل فوری سوخت به ناوگان مسافربری اعزامی برای انتقال زائران اربعین خبر داد.

 امین روستایی گفت: سوخت مورد نیاز اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های شهری اعزامی از استان همدان به مرز‌های غربی کشور تأمین و فوری تحویل داده شد.

او گفت: مدیریت شرکت پخش با هماهنگی فرماندار همدان یکشنبه ۲۷ شهریورماه جاری توزیع نفت‌گاز وسائل نقلیه عمومی دیزلی را در دستور فوری کار خود قرار داد.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان  گفت: انتقال سریع و آسان زائران عتبات عالیات از بزرگترین اجتماع بین‌المللی شیعیان که قصد عزیمت به شهر‌های خود را دارند، از اولویت ویژه برخوردار بوده و تمامی دستگاه‌ها را موظف به بسیج امکانات در این راستا می‌کند.

روستایی ادامه داد: فرآورده نفت‌گاز لازم برای انتقال زوار اربعین پیش‌بینی و تدارک دیده شده و هم اکنون این خودرو‌ها می‌توانند از جایگاه‌های ۱۱۰ واقع در بلوار آیت‌الله نجفی و جایگاه سوخت مستقر در پایانه مسافربری سوخت‌گیری کرده و برای انجام مأموریت محوله اعزام شوند.

او گفت: پیش از این سوخت‌رسانی به ۱۶۰ دستگاه اتوبوس اضطراری در ۲۰ شهریورماه جاری انجام شده بود.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان  در ادامه گفت: این اتوبوس‌ها صفر کیلومتر و فاقد پلاک انتظامی بوده و با اعمال کنترل‌های فنی شماره موتور و شماره بدنه و مجوز تردد صادره از ستاد اربعین برای انتقال سریع و ایمن هموطنان زوار اباعبدالله الحسین (ع) به داخل کشور، عازم مناطق مرزی شدند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار