رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان گفت: زحمت دبیران در سال تحصیلی جدیدبرای جبران کاستی و عقب ماندگی دانش آموزان بیشتر می شود.

در آستانه سال تحصیلی جلسه شورای آموزش وپرورش کوهبنان با حضور اعضا  برگزار شد.

مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: پس از دوسال و اندی که درگیر کرونا بودیم دانش آموزان با حضور در مدارس در فضای حقیقی به کسب علم و دانش مبادرت میکنند و کمتر در فضای مجازی حضور دارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان افزود: زحمت دبیران و آموزگاران در سال تحصیلی جدید افزونتر خواهد شد که باید با تلاش بیشتر کاستی و عقب ماندگی دانش آموزان در دروس مرتفع شود.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: باید موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری برد شود و زمینه تشویق و ترغیب این دانش آموزان و شناسایی استعداد‌های نهفته دانش آموزان فراهم و در این راستا کتابخانه مدارس متوسطه دوره دوم تجهیز به کتب روز و امکانات مجهز شود.

احمد معصومی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان نیز گفت: پروژه مهر در اکثر مدارس شهرستان در حال انجام است و با کمک شهرداری خط کشی جلوی مدارس در حال اقدام و برنامه ریزی جهت وضعیت سرویس مدارس به منظور حمل و نقل دانش آموزان انجام شده است.

معصومی بیان داشت: به همت بسیج دانش آموزی و گروه جهادی فاطمه الزهرا کوهبنان تعدادی لوازم التحریر، کیف و کفش بین دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.

او بیان کرد: کارگاه متالوژی هنرستان فنی امام خمینی (ره) کوهبنان به همت یک فرد خیر تجهیز شده و دبیرستان دخترانه نمونه دولتی شهید سلیمانی در پایه هفتم پذیرای دانش آموزان خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان افزود: در هفته دفاع مقدس رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور در جمع دانش آموزان خاطرات دوران دفاع مقدس را بازگو خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: شروع سال تحصیلی تقارن با هفته دفاع مقدس است که جا دارد نسبت به برگزاری یادواره شهدا، قرائت وصیت نامه و خاطرات شهیدان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، نقاشی  ویژه دانش آموزان انجام شود.

در ادامه شهردار کوهبنان گفت: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان در کنار بزرگتر‌ها حضوری گسترده در جبهه داشتند در حالی که معلمین در خط مقدم در کنار جنگیدن تدریس هم میکردند.

احمد محمدی افزود: شهرداری در راستای آسفالت مدارس، نصب تابلو و بنرها، خط کشی جلوی مدارس آمادگی کامل دارد.

برچسب ها: دانش آموزان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار