مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۶ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه نیازمند در استان نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

آقای محمدی بیان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت برای ادامه تحصیل نیازمند لوازم‌التحریر، کیف، کفش و کمک‌های مالی هستند.

وی با اشاره به آغاز پویش شور عاطفه‌ها از ۲۴ شهریورماه افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی زمینه ادامه تحصیل، رشد و بالندگی این دانش‌آموزان و دانشجویان را فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد استان با تشریح روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

محمدی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت اضافه کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره‌های تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی (برای دانش‌آموزان) و کمک‌هزینه شهریه (برای دانشجویان) دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: راه‌یابی فرزندان خانواده‌های نیازمند به مقاطع تحصیلی بالاتر و دانشگاه‌های معتبر کشور در نتیجه کمک‌ها و مساعدت‌های مالی مردم نیکوکار استان است که امیدوار هستیم در سال تحصیلی جدید نیز این کمک‌های تداوم داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار