استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان تاکید کرد: یکی از درس‌های هشت سال دفاع مقدس، تبدیل تهدید به فرصت بود و ملت ایران با مقاومت خویش در برابر دشمنان توانست این تهدید‌ها را خنثی کند.

آقای حیدری امروز پنجشنبه در آیین رژه نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس افزود: هشت دفاع مقدس درس‌ها و اندوخته‌های بسیاری برای ما رقم زد.

وی گفت: نخستین درس دفاع مقدس این است که بدانیم دشمن همیشه وجود دارد و فقط تاکتیک خود را تغییر داده است و باید هوشیار و در صحنه باشیم و بصیرت خود را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری ایستادگی در برابر دشمن با کمترین امکانات در سخت‌ترین شرایط را از دیگر درس‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در زمان جنگ ائتلاف بین‌المللی علیه ایران شکل گرفته بود و، اما با وجود این نابرابری و کمبود امکانات، رزمندگان ایران با ایمان، توکل و بصیرت در برابر دشمن ایستادند تا یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتد.

حیدری تاکید کرد:تبدیل تهدید به فرصت درس دیگری در این زمینه برای ملت ایران بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و هوشیاری، وحدت، انسجام و در صحنه بودن مردم، این تهدید برای ملت ایران به فرصت ایستادگی در برابر دشمن تبدیل شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اکنون به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران در دنیا اعتبار و اقتدار دارد.

حیدری به دفاع رییس جمهور از حقوق ملت در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان اقتصادی شانگ‌های از دیگر دستاورد‌های دولت که این عضویت دستاورد بسیار بزرگ برای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار