رئیس‌جمهور اوکراین با انتقاد از تل‌آویو اعلام کرد رژیم صهیونیستی تاکنون هیچ کمکی برای این کشور ارسال نکرده است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در جمع گروهی از خبرنگاران فرانسوی از کمک نکردن رژیم صهیونیستی به کشور انتقاد کرده و گفت: «شوکه هستم. نمی‌فهمم. «اسرائیل» هیچ چیز به ما نداده است، هیچ ،صفر».

براساس گزارش راشاتودی او در ادامه مدعی شد: «اینکه آنها باید از سرزمین خودشان دفاع کنند را درک می‌کنم ولی اطلاعاتی دریافت کرده‌ام مبنی بر اینکه «اسرائیل» در حال صادرات سلاح به سایر کشورها است.»

این شبکه روسی اعلام کرد که منظور زلنسکی به فروش سامانه گنبد آهنین از سوی رژیم صهیونیستی به قبرس است. رژیم صهیونیستی با آنکه حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرده و از تحریم‌های آمریکا علیه مسکو پیروی کرده خودش تحریمی علیه روسیه اعمال نکرده است. راشاتودی نوشته که تل‌آویو علاوه بر این موارد  از ارسال سلاح به کی‌یف هم خودداری کرده است.

 زلنسکی حتی ادعا کرد به دلایل مختلف می‌توان نفوذ روسیه روی «اسرائیل» را دید. با این وجود راشاتودی تاکید کرد  شواهدی مبنی بر تلاش مسکو جهت اثرگذاری روی سیاست‌های رژیم صهیونیستی در خصوص ارسال سلاح به اوکراین وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
تو که با افتخار اعلام میکردی یهودی هستی و پاسپورت اسقاطیل داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
بیچاره بدبخت یعنی یک پیراهن نداری تنت کنی که همش با تی شرت آستین کوتاه تو جلسه های رسمی ظاهر میشی؟ مثلا خیر سر بابات ریسس جمهور یک کشوری...! دوما همان بهتر که گنبد سوراخ سوراخ حلبی اسراییل و نخری... امتحان مدودیش رو بارها در مقابل حملات موشکی مقاومت پس داده... چند تا چتر بخری بگیری رو سرت خاصیتش بیشتره تا مثلا گنبد آهنین اسراییل!! باعث غرور و افتخار ملی ایرانه که حتی یک کشور ابر قدرت مثل روسیه محتاج پهبادها و سلاحهای پیشرفته و دقیق ساخت دستهای توانای جوانان نخبه ایرانیه... حتما حتما اگر مشکل روابط و تحریمها اجازه میداد بیشتر کشورهایی که سلاحهای درپیتی امریکا و دیگر کشورها رو اجبارا میخرند می اومدند و سفارش خرید سلاحهای ایرانی رو می دادند..همین عربستان ضایع چند ده هزار میلیارد دلار تا حالا گنبد و موشک و سامانه پاتریود و ....از امریکا خریده ولی همیشه نیروهای یمن پالایشگاهها و شهرهای عربستان را راحت هدف قرار میدن.... راستی چرا بیشتر ایران کاربرد و قدرت پهبادهای شکارچی ساخت ایران عزیز و قدرتمند رو در رسانه نشان نمی ده تا ملت بدانند فرزندان دلیر و با هوش اونها چه دستاوردهای بزرگی خلق کردند و قدرت و دقت پهبادها و سامانه های ایرانی در بالاترین سطح قرلر داره ایرانی که تا قبل و اوایل انقلاب به مسخره میگفتند آفتابه فقط بلده بسازه و همیشه امریکا و سلاح امریکایی رو بشکل یک سلاح افسانه ایی و شکست ناپذیر تبلیغ میکردند البته گریه و خیس کردن شلوار کماندوهای افسانه ایی امریکایی در خلیج فارس توسط دلاور مردان نیروی سپاه مقتدر رو که بیاد دارید؟؟ یا ردیابی و ساقط کردن پیشرفته ترین پهباد نامرئی امریکا رو؟؟ یا در همان روز التماس و تشکر ترامپ دیوانه که از ایران تشکر کرد که همزمان با زدن پهباد پیشرفته امریکا هواپیمای حامل ژنرالهای چندین ستاره امریکا رو نزده و اجازه داده زنده بمونند... اونوقت یکسری مردم جاهل خودمون اینها رو انکار میکنند و میگن دروغه...آخه نادان خود تحقیر خود رسانه های امریکا و انگلیس دارن اعتراف می کنند ولی از روی جهلت تو باور نداری؟ یا نمی خواهی قبول کنی چون قلبا نوکری امریکا رو دوست داری...خدا عقل بهت بده و کمی غیرت..
آخرین اخبار