مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد گفت:بیست هزار دانش آموز و دانشجوی هم استانی که زیر پوشش هیج نهاد حمایتی نیستند چشم انتظار حمایت یاریگران مهربان و نوع دوست است.

قباد مبشری می گوید:کمیته امداد امام خمینی با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌ها از پانزدهم شهریورتا پانزدهم مهرماه برنامه «شورعاطفه ها» با هدف تامین وسایل مورد نیازاز جمله لوازم التحریر، کیف و کفش، لباس و سایر ملزومات دانش آموزان آغازکرده اند.

به گفته مبشری: ۱۰۱ پایگاه  دراستان به صورت دائم و‌سیار کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست هم استانی را جمع آوری می‌کند و درهفته پایانی قرار است این پایگاه‌ها در مدارس مستقر شوند.

او با بیان اینکه سال گذشته در پویش شور عاطفه‌ها بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون کمک نقدی و غیرنقدی در استان جمع آوری شد، اضافه کرد: امسال حدود ۷۰۰ میلیون تومان در پایگاه‌های استان جمع آوری شده است و امید است در چند روز باقی مانده بیش از این مقدار جمع اوری شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: نزدیک به ۲۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو نیازمند که زیر پوشش هیج نهاد حمایتی نیستند از این کمک‌ها بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.