سردار کریمی گفت: عملیات روانی و رسانه‌ای به کمک حربه دشمن آمده تا نسل جدید را فریب دهند.


سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان خط مقدم دفاع مقدس در اراک گفت: عملیات روانی و رسانه‌ای به کمک حربه دشمن آمده است.

سردار کریمی افزود: غفلت از بیان و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت‌ها در کنار تبیین نشدن مشکلات فراوان گذشته و دوران طاغوت از زمینه‌های فریب نسل جدید و شرایط به وجود آمده است.

او اضافه کرد: دشمن به دنبال دگرگونی در عقاید و باورها، ایجاد یاس و ناامیدی وجابجایی منکر و معروف است و افرادی که به خیابان می‌آیند و اقدام به اقدامات مخرب می‌کنند حتی نمی‌دانند از چه کسانی پیروی می‌کنند و نتیجه اقدامشان چیست.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: جنگ تحمیلی در اوج مشکلات داخلی کشور آغاز شد و با این حال بسیج و ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران در اتحاد مردمی توانست پیروز میدان باشد و اکنون نیز باید با اتحاد از برهه کنونی عبور کرد.


حسینی مدیر کل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان مرکزی هم گفت: استان مرکزی پنجمین استان کشور در زمینه بالا بودن جمعیت رزمنده و جانباز است.

در مراسم تجلیل از پیشکسوتان خط مقدم دفاع مقدس استان مرکزی در اراک بیش از ۱۴۰ پیشکسوت حضور داشتند و برخی از آن‌ها به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.