فرماندار تربت حیدریه گفت: امروز دشمن عقبه نظام اسلامی یعنی اقتصاد، جوانان، نوجوانان، باورها و اعتقادات را هدف قرار داده است.

 

علی اکبر کی پور فرماندار تربت حیدریه در آئین صبحگاه مشترک تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش که با عنوان عهد سربازی برگزار شد گفت: امروز دشمن عقبه کشور یعنی اقتصاد، جوانان و نوجوانان و باور‌ها و اعتقادات را هدف قرار داده و این گواه حقانیت تفکر انقلاب اسلامی است که از نیل تا فرات و جنوب عربستان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

او افزود: جریان و تفکری در کشور ایران متبلور شده که زمینه سازی ظهور رامی کند و نظام سلطه هیچگاه این مهم را تحمل نمی‌کند‌

 فرماندار تربت حیدریه ادامه داد:از آمریکا یک قدرت پوشالی بیش نمانده و برای آن‌هایی که مرعوب آمریکا شدند آمریکا، امریکاست، اما برای انقلاب اسلامی آمریکای پوشالی در حال فروپاشی است و نشانه‌های آن به منصه ظهور رسیده است.

کی پوربیان کرد: امروز ما باید باور‌های خود را قوی‌تر از گذشته کنیم چرا که امام عصر عجل الله خواهد آمد و سعی کنیم که جزو سربازان و سرداران در رکاب آن امام باشیم و

وظیفه منتظران خودسازی و تهذیب و آماده سازی جامعه است که در گام دوم خانواده‌ها و جامعه را آماده کنیم تا در این تند بادیکه به راه افتاده تا اعتقادات و باور‌ها و معنویات را از بین ببرد، گرفتار نشویم.

 همه  ما سرباز امام عصر عجل الله هستیم

سرهنگ ستاد بختیار کرمی نیا فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی در آئین صبحگاه نظامی و تجدید بیعت با ولایت با عنوان عهد سربازی گفت: همه ما سرباز امام عصر عجل الله تحت فرماندهی نایب برحقش امام خامنه‌ای هستیم و همیشه تلاش می‌کنیم بعنوان سرباز پا در رکاب در کنار مردم و رهبری بمانیم.

او افزود:به دشمنان انقلاب و نظام که چشم پیشرفت و اقتدار و امنیت این کشور را ندارند هشدار می‌دهیم نیرو‌های مسلح با اتحاد و همدلی با پشتیبانی مردم اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به امنیت و اقتدار این نظام وارد شود.

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهان  ادامه داد:از زحمات نیروی انتظامی، بسیج مردمی و سپاه پاسداران بابت تلاش شبانه روزی آن‌ها در راستای امنیت پایدار قدردانی و از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی بیان داشت: در برهه‌ای از زمان خدمت می‌کنیم که فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی است و اهداف فرماندهان در راستای مطالبات معظم له است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.