نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی در پیام‌هایی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز را تسلیت گفتند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تسلیت و محکومیت این حادثه تروریستی گفت: حادثه حرم حضرت شاهچراغ (ع) جای دو تسلیت دارد؛ یکی تسلیت به خانواده‌های عزیزانی که به شهادت رسیدند و دیگری تسلیت به جامعه بشریت به خاطر انحراف از اصول اخلاقی و انسانی.
 
متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

به گواه تاریخ، بدخواهان این نظام مقدس که تاب تحمل عزت طلبی ایرانیان و اقتدار ایران اسلامی را ندارند، همواره در اندیشه ایجاد انشقاق بین صفوف متحد ملت و خدشه در استقلال میهن، دست به خشونت‌هایی زده اند که به ترور شخصیت‌ها و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردان بی گناه فراوانی انجامیده است.

این رذالت‌ها این بار در حادثه تروریستیِ شیراز و با شهادت و مجروح شدن جمعی از نمازگزاران و زائران عزیز حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) توسط عمال داعشی نمود و بروز پیدا کرد و مایه تأسف و تألم شد.

اینجانب این جنایت هولناک که بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه هموطنان عزیزمان در شیراز تسلیت گفته، سلامتی کامل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.