فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری سریع فردی۳۳ساله که کلیپ تهدیدآمیز با مضمون تشویش اذهان عمومی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود خبر داد.

سرهنگ افشین یاری افزود: دستگیری مردی۳۳ساله اهل و ساکن شهرستان که در شب گذشته اقدام به انتشار کلیپی با موضوع تهدید علیه امنیت ملی و همچنین عرض اندام با سلاح گرم و سرد در صفحه ینستاگرامی خود نکرده بود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: با شناسایی محل مخفیگاه متهم که  در یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بود بلافاصله گروهی از عوامل انتظامی شهرستان با محوریت پلیس اطلاعات و با همکاری کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد با گرفتن نیابت قضایی به آدرس مورد نظر مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: نامبرده که فردی معتاد به مواد مخدر از نوع صنعتی است در یک اقدام ضربتی دستگیر و به شهرستان منتقل شد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ یاری در خاتمه با  هشدار به افراد شرور،بزهکار و معلوم الحال که فعالیت مجرمانه آنها در بستر فضای مجازی از چشمان تیز بین پلیس به دور نخواهد ماند یادآور شد این چنین اعمال و رفتار، مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.