پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ویژه روستاییان و ساکنان شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ابلاغ شد .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در شورای مسکن استان گفت: این تسهیلات، ۲۰ ساله و با کارمزد ۵ درصد است که پرداخت آن‌ها به ۳ بانک عامل ابلاغ شده تا هر چه سریعتر پرداخت را شروع کنند.

او افزود: افرادی دارای خانه نا ایمن، زوج‌های جوان فاقد مسکن در روستا‌ها و افراد متقاضی برای مقاوم سازی مسکن روستایی از جمله متقاضیانی هستند که از نظر بنیاد مسکن در اولویت هستند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین افرادی که از مسکن روستایی و از بنیاد مسکن زمین دریافت نکرده باشند اولویت دارند.

او همچنین با اشاره به اینکه شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر از این تسهیلات بهره مند می‌شوند اظهار کرد: اگر شخصی از بیناد مسکن تسهیلات نگرفته باشد این اداره کل نسبت به معرفی شخص اقدام می‌کند.

عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم با اشاره به ساخت بخشی از منازل به صورت منازل ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: این اقدام باید به صورت کارشناسی انجام شود و در شهر‌هایی که از لحاظ فنی می‌توان، منازل را از طبقاتی به ویلایی تبدیل کرد، باید آنرا انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم باقری ویلنی
۰۰:۵۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
به علت کشاورزی فندوق در اشکورات رودسر و نداشتن خانه مجبور به ساخت خانه در باغم شدم که به علت نداشته سرمایه به صورت نیمه کاره مونده