سردارگودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه جمعی از فرماندهان نظامی برای افتتاح طرح هفت کیلومتری برق رسانی برجک‌های مرزی منطقه سیستان و بازدید از مرز‌های شمال سیستان و بلوچستان، در این منطقه حضور یافت.

 سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا  گفت: برای وضعیت مرز‌های استان سیستان و بلوچستان در حدود هفت ماه گذشته از سال اعتبارات خوبی جذب شده است.

وی افزود: این اعتبارات برای خوشایندسازی محیط برجک‌ها و پاسکا‌های مرزی برای ارتقای توان عملیاتی مرزبانان کشور و بالا بردن آستانه تحمل پرسنل مرزبانی در شرایط سخت و اینکه اقدامات زیست محیطی مناسبی داشته باشند برای ماندگاری بیشتر در برجک‌ها و پاسگا‌های مرزی در ظرف این چند ماه اخیر انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از سی و پنج پاسگاه و برجک آبرسانی و برق رسانی شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا اظهار داشت: در مرز‌های منطقه عمومی شمال سیستان وبلوچستان حدود هفت کیلومتر تیر برق نصب شده که چندین پاسگاه و برجک در مرز برق دار شده است.

وی بیان کرد: ترمیم دیوار و سیم‌های خاردار و فنس‌هایی که در اطراف مرز‌های کشور جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های افغانستان و پاکستان است باعث شده که این مرز استان سیستان و بلوچستان بیش از گذشته تقویت لازم را داشته باشد.

سردار گودرزی افزود: روز به روز در حوزه آبرسانی و برق رسانی و خوشایند سازی محیط خدمت و اضافه کردن برجک ها، پاسگا‌ها و گورهان‌های مرزی و یگان‌های تکاوری همه این مباحث دست به دست هم داده که امروز امنیت پایداری در مرز‌های استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار