فتنه و تزویر، سلاح ناجوانمردانه دشمنان است

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس در نطق میان دستور خود، فتنه و تزویر را سلاح دشمنان ایران برشمرد.

اسحاقی در نطق میان دستور خود گفت: به گواه تاریخ دشمنان اسلام هر زمان مستاصل و درمانده شدند فتنه را در دستور کار خود قرار دادند و تزویر، همواره سلاح ناجوانمردانه آن‌ها بوده است.

وی افزود: مثلث تزویر یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل با نوشیدن شیر نجس گاو شیرده منطقه در برابر ایمان قوی و ایستادگی ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و ولایت درمانده شده است و با سلاح ناجوانمردانه فتنه بنیان و امنیت کشور را در یک جنگ ترکیبی نشانه رفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس همچنین گفت: غرب بنیانگذار خشونت، بی بندوباری و وحشی‌گری در جامعه زنان هستند و جوانان را فریب و به قتلگاه می‌برند و می‌کشند و بر جسم بی جان او برای تشویق و تحریک احساسات جوانان می‌تازند.

 اسحاقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: تزویر با تحریم دارو و پانسمان بر جسم نحیف و پوست لطیف کودک پروانه‌ای من تازیانه می‌زند تا گوشت تنش در برابر چشمان پدر و مادرش آب شود.

وی گفت: از ملت ایران می‌خواهم که در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و ارتباطات کشور که الگوی ارزشمندی و توجه به جهاد تببین و نور در تاریکی فتنه بود توجه داشته باشند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود:عده‌ای از جوانان ما بخصوص در دانشگاه‌ها به ناحق تحت تاثیر فضای غبارآلود فتنه قرار گرفته و زمان کوتاهی راه را گم کرده اند، از قوه قضائیه می‌خواهم، که با رافت اسلامی چراغ راه آنان باشد و با آنان که بر پیکر فرزندان این ملت ناجوانمردانه خنجر زدند، تاختند و به امنیت کشور و بنیان خانواده خدشه وارد کردند، به هیچ وجه مماشات نکند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس در مورد کوتاهی و کم کاری خودروسازان گفت: داشتن خودرو آرزوی دست نیافتنی شده است، حق نداریم به نفع سرمایه داران خودروساز در کشور تصمیم بگیریم، باید واردات خودرودر این کشور آزاد باشد و حق ملتی که سالهاست خودروسازان داخلی آنان را عزادار کرده اند، این نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار