پس از دو سال خانه شطرنج نوین همدان بازگشایی و افتتاح شد.

با حضور مسئولان دستگاه ورزش و جمعی از اصحاب ورزش خانه شطرنج همدان پس از دو سال بازگشایی و افتتاح شد و بر این اساس یک دوره مسابقات هفتگی با عنوان هفتمین دوره جام اکباتانا با حضور ۶۰ نفر در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مراسم بازگشایی و افتتاحیه خانه شطرنج نوین همدان گفت: پس از دو سال و تغییر چندین مدیرکل در دستگاه ورزش و جوانان استان همدان، در نهایت اعتبار لازم برای بازسازی و تجهیز خانه شطرنج همدان از طرق مختلف تأمین و این مورد به سرانجام رسید.

علی حقیقی افزود: تحول زیرساختی مناسبی در بحث عمرانی و در دفتر هیأت شطرنج استان همدان شکل گرفت.

وی تصریح کرد: همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیأت شطرنج استان در این خصوص باعث شد ظرفیت بیش‌تری برای میزبانی از مسابقات و اصحاب شطرنج را داشته باشیم.

امیرعرفان هاشمی دبیر فدراسیون شطرنج کشور و رئیس هیأت شطرنج استان همدان هم گفت: خانواده‌های شطرنج، اعضای هیأت استان و شهرستان‌ها و اصحاب ورزش و رسانه طی این مدت صمیمانه با ما همکاری داشتند تا در نهایت پس از دو دهه ساختمان هیأت شطرنج استان عطر و بوی تازه‌ای به خود بگیرد و از نظر زیرساختی و افزایش متراژ زیرساخت متحول شود.

هادی سبزواری رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان نیز تصریح کرد: این اتفاق سرشار از توفیقات روزافزون برای ورزش استان و شطرنج خواهد بود و خوشحالیم این همکاری دو طرفه میان اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت شطرنج همدان شکل گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.