سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر آذربایجان‌شرقی با حضور ۱۶۵ نفر در تبریز آغاز به‌کار کرد.

آقای علیزاده در مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی در راس برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران است گفت: نقشی که قرآن کریم در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی زندگی فردی دارد بی‌بدیل است و اگر در کلام وحی تدبر داشته باشیم متوجه می‌شویم ساحتی وجود ندارد که قرآن کریم برای آن راهبردی معرفی نکرده است.

آقای علیزاده با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: منبعث از فرهنگ قرآنی می‌توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را نیز در جامعه اشاعه دهیم.

وی بیان کرد: در مرحله استانی سی و چهارمین دور مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر آذربایجان‌شرقی، ۱۶۵ نفر منتخب شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت کل، مفاهیم و تفسیر باهم به رقابت می‌پردازند و نفرات برگزید هر یک از این رشته‌ها به مرحل کشوری مسابقات که دی‌ماه امسال در مشهد مقدس برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.