رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور ۷۵۰ گروه جهادی تخصصی برای خدمت بی منت به مردم آغاز شد.

به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان مرکزی اغاز شد و تا ۸ آذرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

 جهادگران بسیجی در این رزمایش در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه‌های تخصصی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

بیش از ۷۵۰ گروه جهادی تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح استان مرکزی شرکت می‌کنند و جهادگران با روحیه فاطمی در راستای خدمت با مردم و رفع مشکلات نیازمندان و مناطق محروم و کم برخوردار تلاش می‌کنند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین آغاز این رزمایش در شهرستان شازند ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: جهادگران بسیجی برای خدمت بی منت به مردم لحظه‌ای متوقف نمی‌شوند و جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران بسیجی پا به پای جبهه مقاومت پرچم مقدس ایران اسلامی را هر روز برافراشته‌تر خواهند کرد و ایرانی قوی را محقق خواهند کرد و برای اعتلای اسلام نقش آفرینی می‌کنند.

سردار کریمی افزود: بسیج امروز مصمم‌تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

او اضافه کرد: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در بین جوانان امروز امید و نشاط در بین نسل جوان و نوجوان زنده است و در سطح استان مرکزی بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور به مردم و، ولی نعمتان در عرصه‌های مختلف خدمت میکنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز جریان جهادی به یک جریان عمومی و گفتمان سراسری تبدیل شده، گفت: جریان جهادی علاوه بر اینکه منشا خیرات و برکات فراوانی است وحدت آفرین و خنثی کننده توطئه‌های دشمن در جنگ ترکیبی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.