استاندار فارس گفت: خیران حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری، در فعال شدن کارخانه‌های راکد یا نیمه راکد استان همراهی کنند، تا این واحدها، به چرخه تولید بازگردند.

دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با تعدادی از کارآفرینان استان فارس، به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، گفت: مسائل و پیشنهادات برای زیر مجموعه‌های صمت، تعاونی ها، گمرک، بانک و مسکن ارائه شود، تا با مدیران مربوطه پیگیری لازم صورت گیرد.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم تقاضا محور کردن بخش کارآفرینی، سرمایه گذاری و دانش بنیان گفت: بسیاری از شرکت‌های نوآور و دانش بنیان بدون نیازسنجی ابتدا محصولات را تولید و بعد روانه بازار می‌کنند؛ که این عامل اصلی مشکل دار شدن بسیاری از آنهاست.

ایمانیه با اشاره بر اینکه باید به گونه‌ای عمل شود که ابتدا نیازسنجی بازار انجام و بر اساس تقاضای موجود، محصولات تولید شود، گفت: بایستی قسمتی از پنجره واحد به حوزه کارآفرینی استان اختصاص یابد، تا فعالان این حوزه درگیر چرخه طولانی بوروکراسی اداری نشوند.

او، خطاب به کارآفرینان و تعاون گران استان گفت: پیشنهادات کارآمد برای توسعه کارآفرینی و سرمایه گذاری فارس، بصورت ماهانه یا فصلی تهیه و در اختیار استاندار قرار داده شود.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به لزوم کارآفرینی در روستاها، گفت: این کار که نیاز امروز جامعه است به مهاجرت معکوس کمک خواهد کرد.

ایمانیه با بیان اینکه دفاتر مشاوره کارآفرینی باعث اشتغالزایی مفید در جامعه خواهند شد، گفت: خیران حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری، در فعال شدن کارخانه‌های راکد یا نیمه راکد استان همراهی نمایند، تا این واحد‌ها نیز به چرخه تولید بازگردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار