نماینده مردم بهار وکبودراهنگ در مجلس گفت: در گام دوم انقلاب بسیج باید با بازخوانی، بازآفرینی و بازسازی سند اعتلای بسیج آماده برداشتن گام‌های بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

فتح الله توسلی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه ماموریت‌های بسیج با توجه به شرایط زمانی و مکانی و ارمانی تعریف می‌شود گفت: با توجه به وضعیت فعلی، ماموریت بسیج علاوه بر تبیین؛ باید متمرکز به پیگیری فرمان رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب متمرکز باشد و این ماموریت بسیج در دو بخش موضوعی و جغرافیایی است.

او افزود: در عرصه گام موضوعی مسئله خودسازی، خود باوری، تمدن سازی و در عرصه جغرافیایی نیز تسری به کل جهان در راستای تمدن سازی خواهد بود طبیعی است این ماموریت‌ها باید با همراهی مردم انجام شود و بسیج یکی از محوری‌ترین نهاد‌های مردمی است.

نماینده مردم بهار وکبودراهنگ در مجلس گفت: بسیج در گام اول انقلاب سرافرازانه برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد و در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع کرد و در بخش صدور انقلاب در راستای تشکیل محور مقاومت خدمات زیادی کرد.

توسلی افزود:در گام دوم انقلاب بسیج باید با بازخوانی، بازآفرینی و بازسازی سند اعتلای بسیج آماده برداشتن گام‌های بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

او با بیان اینکه آرمان انقلاب ایجاد عدالت اجتماعی است و بیانیه گام دوم نیز حول این محور می‌چرخد، افزود: برای رسیدن به عدالت، "هویت‌سازی انقلابی" و "جبهه سازی" دو مسئولیت مهم و اصلی بسیج است؛ اگر هویت سازی و جبهه سازی انجام شود، امیدآفرینی عمومی شکل می‌گیرد که قطعا موجب تحرک تحولی و در ادامه پیشرفت می‌شود.

نماینده مردم بهار وکبودراهنگ در مجلس با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که "بسیج، لشکر انقلاب است"، تاکید کرد: انقلاب موجودی زنده و متحرک مبتنی بر مبانی به سوی آرمان‌هاست؛ که این حرکت توسط تفکر بسیجی انجام می‌شود پس بسیجی ابتدا باید بداند انقلاب چیست.

توسلی افزود:بزرگترین خطر کنونی انقلاب، خط تحریف است بنابراین جهاد تبیین راهکار موثری برای تقابل با این موضوع می‌باشد.
او گفت:پیگیری مطالبات مردم و کمک به حل مشکلات مردم اکنون از هر اقدامی مهم‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.