معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: کمبود نقدینگی شبکه بانکی شهرستان نیاز به تزریق مستمر و پیوسته پول توسط بانک‌های عامل دارد.

خشایار صنعتی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: در جلسه شورای پدافند غیرعامل گفت: طی هفته‌های گذشته مبالغی وجه نقد به بانک‌های سطح شهرستان تزریق شد که باتوجه به نیاز و جوی روانی حاکم بر منطقه در ساعات اولیه تخلیه و نیاز است تزریق وجه نقد به صورت مستمر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: کمبود نقدینگی در بانک‌های شهرستان موقتی بوده و در ماه‌های آتی با حمایت و تزریق پول به بانک شرایط عادی خواهد شد.

معاون فرماندار مهاباد با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری از اولویت‌های کارکنان باشد.

صنعتی ادامه داد: ادارت دولتی، دستگاه‌های اجرایی ونهاد‌ها موظف هستند تهدید‌ها و موانع مربوط به حوزه پدافند غیرعامل را احصا و نسبت به رفع و اقدامات تامینی طی یک برنامه زمانی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی همه ادارات و سازمان‌ها موظف به اهتمام ویژه به مقوله پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند و باید در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات تمام توان خود را بکار گیرند.

در ادامه این جلسه آخرین نکات و الزامات شورای پدافند غیرعامل توسط نماینده کارگروه اجرایی پدافند غیرعامل آذربایجان غربی گزارش داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.