بسته ورزشی استان قم در ۲۶ آذر ۱۴۰۱؛

درخشش جودوکاران قم در رقابت‌های قهرمانی کشور/ کاراته کای قمی فینالیست شد

مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در ۲۶ آذر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در۲۶ آذر ۱۴۰۱ به  جودو ،والیبال  و کاراته   اختصاص دارد.

پایان رقابت والیبالیست‌های نوجوان قم

در بازی فینال لیگ والیبال نوجوانان استان قم تیم بوعلی با نتیجه ۳ بر ۱ برابر تیم سبحان به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در بازی رده بندی هم تیم‌های فدک و کریمه به مصاف هم رفتند که فدک در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و در جایگاه سوم قرار گرفت.

لیگ والیبال نوجوانان استان گرامیداشت شهدای دانش آموز با حضور ۶ تیم در سالن پیامبر اعظم (ص) پیگیری شد.

راه یابی کاراته کای قمی به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا

محمود نعمتی، کاراته کای قمی وزن بعلاوه ۸۴ کیلوگرم در دور نخست ۷ بر صفر افندی از اندونزی را شکست داد و در دور بعد هم ۶ – صفر شامون از اردن را با از پیش رو برداشت تا به فینال این رقابت‌ها دست یابد.

نعمتی عصر امروز برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در همه رده‌های سنی به میزبانی تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است و امیر مهدی زاده ملی پوش وزن منهای ۶۷ کیلوگرم دیگر کاراته کای قمی حاضر در این مسابقات است که فردا با حریفان روبرو می‌شود.

درخشش جودوکاران قم در رقابت‌های قهرمانی کشور

 محمد مهدی باقری، جودوکار وزن منفی ۹۰ کیلوگرم قم بعد از نماینده چهارمحال و بختیاری بر سکوی دوم رقابت‌های جودوی قهرمانی بزرگسالان کشور ایستاد

حسین سلیم پور، دیگر نماینده جودوی قم هم موفق شد در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم بعد از نمایندگان استان های البرز و تهران به طور مشترک با نماینده خراسان رضوی به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.

چهل و پنجمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور ۲۲۹ ورزشکار از ۲۷ استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر به میزبانی استان فارس و شهر شیراز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار