وخامت حال ناصر ابوحمید، اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان

مرکز امور اسیران و آزادگان فلسطین درباره خطرات و حساسیت وضعیت و سلامتی ناصر ابوحمید، اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان، هشدار داد.

مرکز امور اسیران و آزادگان به نقل از برادر این اسیر افزود ناصر ابوحمید در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد و پزشکان دوز‌های بسیار قوی دارو‌های مسکن برای او تجویز کرده اند تا درد‌های او را کنترل کنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین،  برادر ناصر ابوحمید افزود: ناصر توان خوردن و آشامیدن را به طور کامل از دست داده است.

مرکز امور اسیران و آزادگان، دولت اشغالگر را مسئول سلامت و جان ابوحمید که در مراحل پایانی مبارزه با بیماری سرطان قرار دارد، دانست.

شمار اسرای محکوم به حبس ابد در زندان‌های رژیم اشغالگر به ۵۵۲ نفر رسید

سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین گزارش داد شمار اسرای محکوم به حبس ابد در زندان‌های رژیم اشغالگر افزایش یافته و به ۵۵۲ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری معا، سازمان امور اسرا و آزادگان اعلام کرد: دادگاه نظامی سالم، اسیر بلال احمد ادیب ابوزید از منطقه قباطیه استان جنین را به حبس ابد و ۳۲ سال زندان و همچنین دو میلیون شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) جریمه نقدی محکوم کرد.

این سازمان افزود: اسیر بلال از چهارم فوریه ۲۰۱۶ به اتهام کمک به اجرای عملیات شهادت طلبانه که به کشته شدن یک نظامی ارتش رژیم اشغالگر و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد، بازداشت شده است و نظامیان رژیم اشغالگر خانه خانواده وی را در سال ۲۰۱۶ تخریب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار