معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از کشف و شناسایی کارگاه تولید کود شیمیایی تقلبی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

 علی اکبر کریم‌پور گفت: اطلاعات سپاه ناحیه کبودراهنگ با رصد اطلاعاتی انجام شده در حوزه تولید و توزیع کودهای تقلبی یک کارگاه تولید و توزیع کود تقلبی را شناسایی و کشف کرد.

او افزود: این کارگاه اقدام به تولید کود تقلبی از نوع کودهای۲۰*۲۰*۲۰ (NPK) و کود سولفات آمونیوم می‌کرد.

 پاسداران گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ۸ تن کود تقلبی به ارزش ریالی۳.۵ میلیارد ریال از این کارگاه کشف کردند.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: متهم در این کارگاه با مخلوط کردن خاک سفید، نمک، پودر سنگ و رنگ دانه و بسته‌بندی آن در کیسه‌های ۱۰کیلویی کود (NPk) با برند کشور هلند و کیسه‌های ۵۰ کیلویی سولفات آمونیوم با برند یک شرکت ازبکستانی قصد داشت کودهای تولیدی را در بازار توزیع کند.

کریم پور ادامه داد: با هماهنگی سازمان تعزیرات و اداره صمت، محموله‌های تولیدی توقیف و فرد خاطی بازداشت شد و پرونده کشفیات برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی ارجاع شد.

او تصریح کرد: همچنین در این کارگاه علاوه بر کودهای تقلبی، ۷ هزار و ۴۴۰ کیلو توتون قاچاق و ۳ هزار و ۲۳۰ بسته تنباکوی خارجی به ارزش ۱۰میلیارد ریال نیز کشف شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۱۴ بسیج سازمان اطلاعات سپاه همدان آماده دریافت گزارشات همشهریان گرامی در خصوص احتکار، فساد و هرگونه جرایم اقتصادی و امنیتی و اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.