ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:۲۳ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۲۵۹ تردد در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده که حاکی از رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد با اشاره به اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه تردد شمارآنلاین ثبت شده است اظهار داشت:بیشترین تردد وسائط نقلیه به ترتیب در محور‌های زاهدان_خاش، مرز میلک -زهک و زاهدان_سه راهی دشتک گزارش شده است.

وی در ادامه گفت:تردد ورودی به حوزه شمال استان یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۷۷تردد و تردد خروجی از این حوزه یک میلیون و ۱۱هزار و ۱۹۳ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:در نه ماهه امسال، سرعت متوسط تردد در محور‌های حوزه شمال استان ۸۷کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر قابل توجهی مشاهده نگردیده است.

کرد یادآورشد:تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار