معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز پنجشنبه ۸ دی ماه در ادامه سفر استانی به خراسان رضوی با خانواده شهید امنیت «دانیال رضازاده» دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار گفت: شهدا ممکن است در زمان حیات شناخته نشوند و خداوند بعد از شهادت جلوه‌های آن‌ها را آشکار کند. آن‌ها به عهد خود وفا کرده و خداوند آن‌ها را عزیز کرده است و امیدواریم رهروان خوبی برای این شهدا باشیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: شهدا افرادی هستند که در بین ما زندگی می‌کنند، ولی ما آنان را در زمان حیاتشان نمی‌شناسیم و پس از رفتنشان می‌فهمیم بین آن‌ها و خدا عهد و پیمانی بوده است که ما نمی‌توانیم آن را وصف کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ان‌شاءالله خداوند متعال به تمام بازماندگان و خانواده شهید صبر بدهد و قطعاً جایگاه شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» جایگاه والایی است.

شهید دانیال رضازاده متولد دهه ۷۰ در مشهد از دانشجویان بسیجی دانشگاه شهید منتظری بود که در ۲۶ آبان ۱۴۰۱ توسط اغتشاشگران با ضربات چاقو به شهادت رسید. رضازاده تنها فرزند خانواده بود و سال گذشته ازدواج کرد و بعد از فوت پدرش سرپرست خانواده و تکیه‌گاه مادرش بود.

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید امنیت دانیال رضازاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.