اصابت موشک اوکراینی به خاک بلاروس+ تصویر

منابع رسانه‌ای اعلام کردند یک موشک اس ۳۰۰ اوکراینی به خاک بلاروس اصابت کرده است.

 «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌ جمهور بلاروس امروز (پنجشنبه) دستور داد تا موضوع سقوط یک موشک اوکراینی در خاک این کشور مورد پیگیری مقامات مینسک قرار گیرد.

بر اساس اعلام خبرگزاری بلاروسی بلتا، یک فروند موشک اوکراینی از سامانه دفاعی اس-۳۰۰ این کشور در خاک بلاروس سقوط کرده است.

خبرگزاری بلتا در این باره اعلام کرد طبق فرضیه ای موشک اوکراینی در نتیجه عملیات سامانه‌ های پدافندی بلاروس سرنگون شده است. تا کنون اطلاعاتی در مورد قربانیان این حادثه وجود ندارد. پدافند هوایی بلاروس آشکارار این موشک را نشان می دهد.

بلاروس اعلام کرد که موشک اس- ۳۰۰ مذکور در منطقه «برست» (Brest) در این کشور بر زمین خورده است.

موشک اوکراینی

از سویی دیگر مشاور رئیس جمهور اوکراین ادعا کرد روسیه ۱۲۰ فروند موشک صبح امروز (پنجشنبه) برای نابودی زیرساخت‌های اوکراین شلیک کرد. میخائیلو پودولیاک (Mikhaïlo Podoliak) بدون اشاره به تلفات احتمالی این حمله، اضافه کرد: آژیرهای ضدهوایی اوکراین در سراسر این کشور شنیده شده است.

این گزارش با اشاره به اینکه کی‌یف حملات موشکی عظیم روسیه را محکوم کرده است، به نقل از شهردار پایتخت، اضافه کرد: صدای انفجار در چندین شهر از جمله لویو (Lviv)، ژیتومیر (Jytomyr) و اودسا شنیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۸ دی ۱۴۰۱
تشدید حملات به اوکراین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۸ دی ۱۴۰۱
بزنید نابودش کنید تا آزمایشگاه آمریکا واروپا نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
قبل ازاینکه بلاروس بزنه دهن اوکراین رو .... زلنسکی باید بگه موشک سرگردان برای ایران بوده ! فعلاً که درجهان دیوار حاشا بلند ودیواری کوتاه ترازایران نیست!
آخرین اخبار