ضرورت برنامه ریزی مدون برای توسعه کشاورزی دانش بنیان

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برنامه ریزی مدون برای تمامی امور به ویژه توسعه کشاورزی دانش بنیان بسیار مهم و ارزشمند است.

اکبری، در جلسه تبیین عملکرد جهادی با بیان اینکه یکی از مهمترین امور این معاونت هماهنگی و هدایت واحد‌های مختلف سازمان در تدوین برنامه‌های پیشرو و تلقین برنامه‌های مختلف است، گفت: تهیه پیش‌نویس موافقتنامه‌های هزینه‌ای طرح‌های تملک دارایی با هماهنگی معاونت و طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها به مبادله موافقتنامه‌ها از دیگر برنامه‌های معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان است.

او افزود: از عمده فعالیت‌های معاونت برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی تنظیم بودجه مورد نیاز سالانه با توجه به برنامه کلان سازمان همچنین کنترل و دریافت مربوط به جذب ریال و پیشرفت فیزیکی و در سامانه یکپارچه نظارت است که همکاران جهادی با روحیه مناسب و مضاعف به انجام امور می‌پردازند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به گستردگی فعالیت در این معاونت اشاره کرد و گفت: همکاری در تدوین سند برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی استان و همچنین پیگیری مصوبات سفر‌های مقامات کشوری از جمله رئیس جمهور، وزرا، استاندار و نیز جمع آوری اطلاعات پروژه‌ها برای افتتاح در ایام خاص از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.