بنابر اعلام مرکز اطلاعات فلسطین ۲۵۰ عملیات مقاومت فلسطینی‌ها علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری ثبت شده است.

مرکز اطلاعات فلسطین «معطی» از ثبت ۲۵۰ عملیات مقاومت فلسطینی‌ها علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی ظرف یک هفته گذشته خبر داد.

این مرکز اعلام کرد فلسطینی‌ها طی یک هفته گذشته (از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ ژانویه / ۲۳ تا ۲۹ دی) ۲۵۰ عملیات مقاومت به شکل‌های مختلف علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی انجام دادند.

بر اساس گزارش این مرکز در روز‌های ۱۳ تا ۱۹ ژانویه و در جریان عملیات مقاومت فلسطینی‌ها دست کم ۸ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیدند و ۳ اسرائیلی هم زخمی شدند.

مبارزان فلسطینی در این مدت ۲۸ عملیات تیراندازی علیه نظامیان اشغالگر انجام دادند.

بنا بر اعلام مرکز «معطی» طی یک هفته گذشته یک عملیات با سلاح سرد علیه صهیونیست ها، ۱۱ مورد آسیب رساندن به خودرو‌ها و تجهیزات نظامی نیرو‌های اشغالگر، ۲۱ عملیات مقابله با یورش شهرک نشینان صهیونیست و ۵ عملیات پرتاب بطری‌های آتش زا (کوکتل مولوتف) علیه نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی ثبت شده است.

این مرکز افزود: مبارزان و مردم فلسطین در این مدت همچنین ۱۶ عملیات انفجار بمب، ۵ مورد برگزاری تظاهرات، درگیری با نظامیان و شهرک نشینان در ۹۶ نقطه و آتش زدن یکی از مراکز نظامی اسرائیل انجام دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار