جوانان الگوی کارآفرین در رویداد اتم انتخاب و معرفی می‌شوند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از برگزاری رویداد اتم برای انتخاب و معرفی جوانان الگوی کارآفرین در استان خبر داد.

رضوان‌باقلاچی گفت: طرح‌هایی نظیر رویداد اتم برای شناسایی و معرفی جوانان مستعد و کارآفرین در حوزه‌های مختلف ضروری است و در کنار آن باید برای رشد و بالندگی هر چه بیش‌تر قشر جوان تلاش شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در نشست هماهنگی برگزاری رویداد اتم افزود: انتخاب ۱۰ جوان خلاق کارآفرین در سطح استان و در نهایت معرفی ۳ فرد برتر از میان آن‌ها در شبکه سراسری و استانی، می‌تواند زمینه ترغیب و تشویق جوانان را برای اشتغال و کارآفرینی فراهم کند.

روز‌های تمرین و برگزاری رویداد اتم ۲۵ و ۲۶ بهمن است

دبیر اجرای رویداد‌های استانی اتم نیز در این نشست گفت: انتخاب جوانان برتر و الگو محدودیت سنی ندارد و این رویداد در حوزه‌های سلامت، تفریح و نشاط، آموزش، مطالبات اجتماعی و ارزش کسب‌وکار، خدمات شهری، محیط زیست، سبک زندگی، امور خیریه، گردشگری و کشاورزی برگزار می‌شود.

رامتین سلطانی ادامه داد: داوری انتخاب جوانان خلاق و الگو با قضاوت ۱۰ تا ۱۵ داور از مرکز کشور انجام خواهد شد و ۱۰ فرد برگزیده در استان اردبیل هر کدام ۲۰ دقیقه برای ارائه مطالب خود، فرصت خواهند داشت و در نهایت ۳ جوان برتر و الگوی کارآفرین در حوزه‌های مختلف استان معرفی می‌شوند.

او بیان کرد: روز‌های تمرین و برگزاری رویداد اتم در استان اردبیل ۲۵ و ۲۶ بهمن خواهد بود و دستگاه‌های اداری ۱۰ روز فرصت دارند تا جوانان الگو و برتر در حوزه‌های مختلف را شناسایی و به دبیرخانه برگزاری رویداد معرفی کنند.

شرکت در رویداد اتم با ارسال پیامک «من یک اتم هستم»

وحید فروهر، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اردبیل هم در این نشست اظهار کرد: جوانان از طریق سامانه پیامکی و با ارسال پیامک «من یک اتم هستم» به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ در رویداد شرکت خواهند کرد.

او بیان کرد: طی هفته جوان در اسفند امسال، فیلم مستند از فعالیت‌های کارآفرینی این افراد ساخته می‌شود و افراد برگزیده در اردیبهشت سال آینده در حضور رئیس‌جمهور تجلیل خواهند شد.

ترویج فرهنگ کارآفرینی از اهداف رویداد اتم است

مهرداد فتحی ستوده، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل نیز در این نشست گفت: رویداد اتم در استان اردبیل با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان برگزار می‌شود.

او یادآور شد: خط مشی ما در اجرای این برنامه، توانمندسازی گروه‌های مردمی، شناسایی گروه‌های جهادی و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان جوانان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.