یک گروه پزشکی ایرانی با سفر به موریتانی به ارائه مشاوره پزشکی و ارائه خدمات به بیماران مشغول هستند.

یک گروه پزشکی ایرانی با سفر به موریتانی به ارائه مشاوره پزشکی و ارائه خدمات به بیماران قلبی و کودکان و همچنین ارائه خدمات دندانپزشکی مشغول است. این گروه همچنین چندین عمل جراحی قلب و اعصاب انجام دادند.

فاطمه الزهرا حمود، خبرنگار العالم در موریتانی گزارش داد: یک گروه پزشکی ایرانی در چارچوب همکاری‌های ایران و موریتانی به نواکشوت سفر کرد. این گروه شامل متخصصانی در چندین رشته پزشکی بود. قرار است این گروه ایرانی علاوه بر حضور در بیمارستان‌های پایتخت موریتانی، به چند منطقه دیگر هم سفر کنند.

سعید ماجدی، پزشک ایرانی: ما گروهی از پزشکان بدون مرز و اعضای انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت در ایران هستیم. گروه ما پزشکانی در چند رشته دارد که خدمات پزشکی به مردم موریتانی ارائه می‌کنیم. امیدواریم مردم موریتانی بهره ببرند. ما همچنین برخی دارو‌ها را هم با خود داریم و میان بیماران توزیع می‌کنیم.

طیبه بقائی، پزشک ایرانی: همراه با گروهی از پزشکان متخصص به موریتانی آمده ام تا تجربیات خود را به پزشکان موریتانی منتقل کنیم و بیماران را هم معاینه کنیم.

بیمارانی که از خدمات پزشکان ایرانی بهره بردند از این گروه تشکر کردند. این گروه قرار است دو هفته در موریتانی حضور داشته باشد.

یک شهروند موریتانی گفت: از گروه ایرانی تشکر می‌کنیم که مردم را بصورت رایگان معاینه و درمان می‌کنند. ما همچنین از کادر بیمارستان که زمینه را برای حضور این گروه پزشکی فراهم کردند سپاسگزاریم. گروه ایرانی با مردم رفتار بسیار خوبی دارند و دارای ویژگی‌های ممتازی هستند.

در این گروه، ۱۷ پزشک حضور دارند. طی دو هفته، گروه پزشکی ایرانی به بیماران موریتانی خدمت می‌کنند که این، بخشی از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به کشور‌های آفریقایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار