فرمانده انتظامی شهرستان بافق از بازگرداندن مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: با مراجعه چند شهروند به پلیس فتا و اعلام اینکه افرادی ناشناس در فضای مجازی آنان را فریب داده و مبالغی را از آن‌ها کلاهبرداری کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدند کلاهبرداران پس از تبلیغ کالا و دریافت وجه از مشتریان هیچ گونه کالایی را برای آنان ارسال نمی‌کنند.

سرهنگ طولابی نژاد با بیان اینکه کلاهبرداران با این شیوه ۲۱۰ میلیون ریال از شکات کلاهبرداری کرده اند، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس و هماهنگی با مقام قضائی، کلاهبرداران شناسایی و مبالغ کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان استرداد شد و پرونده برای سیرمراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی بافق در پایان با بیان نکات ایمنی از شهروندان خواست: با افزایش سطح معلومات و آگاهی‌های خود در خصوص روش‌های پیشگیری از کلاهبرداری در فضای مجازی در دام افراد کلاهبردار و درگاه‌های خرید اینترنتی جعلی گرفتار نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار