معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: بیش از ۲۳۱ میلیارد ریال تسهیلات و امکانات به ۲۸۱ طرح مشاغل خانگی در استان اعطا شده است.

آقارضا فتوحی گفت: باتوجه به اینکه حدود ۵۰ درصد از جمعیت خوزستان را تشکیل می‌دهند، بنابراین از توانمندی، دانایی، کاردانی و رشته‌هایی که مرتبط با بانوان هستند و می‌توانند اثرگذار باشند، بدون شک همه دستگاه‌های اجرایی حمایت می‌کنند. 

او می‌گوید : مشارکت همگانی لازمه تداوم و افزایش تولید و رونق توسعه و در نهایت اشتغالزایی است و دولت برنامه ریزی‌هایی را برای بخشی از طرح‌های خُرد و کوچک و به ویژه طرح مشاغل خانگی انجام داده است.

فتوحی گفت: بیش از ۲۳۱ میلیارد ریال تسهیلات، منابع مالی و امکانات به حدود ۲۸۱ طرح مشاغل خانگی در خوزستان از سوی دولت در ۸ ماهه امسال اعطا شد که با اجرای این طرح‌ها برای ۵۸۷ نفر از بانوان در نقاط مختلف استان اشتغالزایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان می‌گوید: تعدادی از طرح‌های اشتغالزایی در دهه فجر امسال افتتاح شدند، ضمن اینکه ۳۴ طرح در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و بومگردی و... با اشتغالزایی برای حدود یکهزار و ۳۵۰ نفر در مرحله بهره برداری قرار دارند و نقش مهمی در اقتصاد استان ایفا می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: ۵۲۹ طرح با سرمایه گذاری ۱۰۷ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۳ هزار و ۹۰ نفر در حال ساخت هستند که در زمینه تولید لبنیات، برنجکوبی، محصولات گلخانه‌ای و... فعالیت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار