معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ۲۴ قلم کالای اساسی با تخفیف حداقل ۱۰ درصد در کرمانشاه عرضه می‌شود.

محمد رضا عباسی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : به مناسبت نزدیک شدن به ایام پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا‌های اساسی مورد نیاز خانوار‌ها از هجدهم تا بیست و هشتم ماه جاری حداقل با ده درصد زیر قیمت بازار در اقصی نقاط استان کرمانشاه برپا شده است.

وی افزود: در هر شهرستان یک نمایشگاه برای عرضه کالا‌های اساسی برپا شده و در مرکز استان علاوه بر برپایی نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌الملل، همکاری شهرداری و اتاق بازرگانی در هر منطقه یک نمایشگاه محلی برپا شده است.

به گفته عباسی در این نمایشگاه‌ها ۲۴ قلم محصول اعم از گوشت، برنج، خرما، شکر، مرغ، ماهی، سیب‌زمینی، پیاز، میوه‌جات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، لبنیات، کنسروجات، آجیل، شیرینی، کیک و کلوچه و حبوبات عرضه می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به منظور رفع کمبود اقلام مورد نیاز خانواده‌ها به طور مستقیم از ظرفیت استان‌های دیگر در این نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود.

عباسی تصریح کرد: اقلام مذکور در ۴۰۰ فروشگاه مجری طرح کاسبان امین عرضه خواهد شد.

وی افزود: طرح از فجر تا فطر که در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح کشور با ارائه تخفیف اجرایی شده، هنوز در استان کرمانشاه آغاز نشده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.